شهادت سردار سلیمانی موجب همبستگی جبهه مقاومت/ جریان فکری دشمن به‌دنبال انحراف از انتقام است

به گزارش بصیرنیوز، سیدامیر سادات کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: سردار سلیمانی با دو مولفه غضب علیه دشمن و محبوبیت بین مردم ایران به عنوان یک فرمانده نظامی ممتاز شد و می‌توان گفت برترین شخص بعد از مقام معظم رهبری بوده است.

جریان فکری دشمن به دنبال انحراف از انتقام است

وی شهادت سردار سلیمانی را موجب تقویت همبستگی داخلی دانست و خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته اتفاق‌های خوبی با نام شهدا در کشور ما افتاده که ورود شهدای غواص، بازگشت شهید حججی و شهادت سردار قاسم سلیمانی از جمله آن اتفاق‌ها بوده که باورهای عموم را ارتقا داده است.

مسئول بسیج دانشجویی مازندران تصریح کرد: پایبندی به گفتمان مقاومت، جنگیدن با دشمن در خارج از مرزها و تهاجم به منافع و پایگاه‌های دشمن در منطقه از عواملی هستند که تضعیف دشمن را اثبات کرده است.

سادات کرمی ادامه داد: متاسفانه دشمن یک جریان فکری را دنبال می‌کند که اگر امثال سردار سلیمانی به شهادت رسیدند، انتقام به این اتفاق جنگ‌طلبی است درحالی که سکوت به اینگونه اتفاقات، جنگ را افزایش خواهد داد یعنی اگر به این عامل جنایتکارانه پاسخ داده نشود در واقع دشمن گستاخ‌تر می‌شود.

هدف برجام؛ استانداردسازی رفتار جمهوری اسلامی به سبک سیاست آمریکایی

وی در خصوص ضرورت تغییر گام بعدی ایران در کاهش تعهدات برجام گفت: برجام از همان ابتدا قرار نبود مشکلی برای ما حل کند چراکه در واقع برجام به دنبال رفتار استانداردسازی جمهوری اسلامی به سبک و مدل سیاست آمریکایی بوده است.

مسئول بسیج دانشجویی مازندران یادآور شد: به گفته آقای عراقچی معاون وزیر امور خارجه هر چه در برجام بمانیم تحریم‌ها بیشتر می‌شود چراکه هر پایبندی که از طرف آمریکا به ما داده شود باعث افت ما خواهد بود و به استقلال ما ضربه می‌زند.

سادات کرمی اظهار کرد: متاسفانه برخی از افراد و جناح‌ها به دنبال برجام دیگری هستند که در غالب FATF  در سایر کنوانسیون‌ها مطرح شود درصورتی که ناظر اصلی آن خود آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود هستند.

وی خاطرنشان کرد: بهترین راه این است از برجام خارج شویم و به پیشرفت‌های هسته‌ای جدیدتری دست پیدا کنیم چراکه در صورت پذیرفتن FATF امروزه ترور سردار قاسم سلیمانی به یک تروریست در دنیا شناخته شده بود.

متحد شدن جبهه مقاومت با خون شهدای مقاومت

مسئول بسیج دانشجویی مازندران درخصوص همبستگی منطقه‌ای با بیان اینکه ما در کشورهای منطقه جریان‌های مختلفی داشتیم که بعضی از آن‌ها اعتقادی به تقابل با آمریکا نداشتند، گفت: از شروع انقلاب اسلامی جوان‌های انقلابی ما فهمیده بودند که حضور سفارت آمریکا در کشور شروع خباثت و فتنه‌ها است و این امر امروزه در عراق هم تکرار شد.

سادات کرمی با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس ملت ایران و عراق را یکپارچه کرده است، افزود: شهادت سردار سلیمانی موجب شد تا جبهه مقاومت در عراق، سوریه و لبنان بر سر استکبار متحد شوند و اجماع فکری، احساسی و عقلانی جامعه به سمتی رود که بتوانیم بیشتر به  استقلال اقتصادی و سیاسی پافشاری کنیم چراکه پیشروی همه جامعه به سمت مقاومت بوده است.

وی با بیان اینکه خبر شهادت سردار سلیمانی مقدمه‌ای بر خبرهای خوب در آینده استقلال، امنیت و اقتصاد کشور است، تصریح کرد: بهترین وحدت ملت این است که دست آمریکا را از حوزه سیاست، فرهنگ و اقتصاد کوتاه کنند و با هم منسجم شوند تا خروجی خوبی برای جامعه شود.

سادات کرمی با اشاره به اینکه مردم ایران در همه زمینه‌ها  مقابل ظلم موضع‌گیری داشته‌اند، گفت: هویت یک فرد ایرانی با اسلامی بودن آن عجین شده و حاضر نیست با مشکلاتی که دارد از این ادبیات کوتاه بیاید بنابراین مدل حکومت اسلامی باید با گفتمان مقاومت شکل گیرد چراکه رفاه جامعه در ذیل گفتمان مقاومت تعریف و با آن تامین خواهد شد.

ترور سردار سلیمانی از استیصال دشمن بود

مسئول بسیج دانشجویی مازندران یادآور شد: شعار مقاومت فقط مختص مرزهای جمهوری اسلامی نیست بلکه مربوط به تمامی منطقه است.

وی تاکید کرد: ترور کردن سردار سلیمانی حرکتی است که استیصال دشمن را می‌رساند و این کار، کار چندان مشکلی نیست بنابراین کشور ما تجهیزات پیشرفته‌ای داشته و بدون اینکه شناسایی شود، می‌تواند ایادی آمریکا و منافع آن را تحت الشعاع قرار دهیم.

سادات کرمی با بیان اینکه آمریکا در تمام عرصه‌هایی که برای جمهوری اسلامی داشته با شکست روبرو شده است، اظهار کرد: کشوری مثل آمریکا که خود را ابر قدرت می‌داند، نمی‌تواند آبرویی در جهان داشته باشد و بدانند انتقام کشور ما برای آن‌ها عواقب و هزینه‌های زیادی را در پی خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا