سیلی محکمی در انتظار کشورهای استکباری است/ همه باید سلیمانی باشیم

به گزارش بصیرنیوز، سردار علیجان میرشکار در مراسم گرامی‌داشت شهادت سردار سلیمانی که در روستای نوایی‌محله فریدونکنار برگزار شد اظهار کرد: سردار سلیمانی فخر جهان اسلام و مدافع مستضعفین بود که به‌صورت ناجوانمردانه ترور شد.

وی خاطرنشان کرد: سردار قاسم سلیمانی قبل از جنگ ۳۳ روزه لبنان کمتر شناخته شده بود و پس از این اتفاق چهره رسانه‌ای پیدا کرد.

فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: در سه دهه اخیر پنج طرح بزرگ توسط کشورهای استکباری در منطقه دنبال شد که طرح خاورمیانه بزرگ، خاورمیانه جدید و شکل‌گیری داعش از جمله این سناریوها برای امنیت اسرائیل بود.

این رزمنده مدافع حرم یادآور شد: در طرح خاورمیانه بزرگ هدف اصلی تجزیه کشورها به‌ویژه برای ایران بود که سردار سلیمانی و یارانش برای شکست این طرح در ۱۳ کشور فعالیت داشته و نیروهای مقاومت را سازماندهی کردند.

میرشکار با بیان اینکه داعش به این آسانی قصد خروج از این منطقه را نداشت گفت: درحالی که قسمت زیادی از عراق و سوریه در حال سقوط بود اما سردار سلیمانی و یارانش توانستند این کشورها را نجات دهند.

وی با اشاره به اینکه سلیمانی کشور روسیه را پای کار جنگ با داعش آورد عنوان داشت: درحالی که روسیه در انزوا و مقابل چین قرار داشت اما با تلاش سردار سلیمانی هم‌اکنون این دو کشور به‌صورت مشترک با محوریت جمهوری اسلامی در ایران رزمایش برگزار می‌کنند.

فرمانده دوران دفاع مقدس با یادآوری شعار راه قدس از کربلا می‌گذرد که امام خمینی(ره) آن را مطرح کرده بودند گفت: این شعار از پی تلاش سردار سلیمانی درحال تحققق است و تمامی این موارد دشمن را عصبانی کرده و دست به ترور او زدند.

این رزمنده مدافع حرم با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی بیش از خدمات چهل ساله او تاثیرگذار بوده است، اظهار کرد: تلاش زیادی برای تفرقه ایران و عراق صورت گرفته بود اما پس از شهادت سلیمانی دو کشور ایران و عراق در کنارهم در تشییع پیکر این سردار شهید حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه نظام به‌صورت قطعی سیلی محکمی به کشورهای استکباری زده و انتقام سختی از آن‌ها می‌گیرد خاطرنشان کرد: این انتقام نه تنها توسط ایران بلکه از سوی بسیاری از کشورهای دیگر انجام می‌شود.

میرشکار دو ویژگی فردی سردار سلیمانی را موجب افتخار او دانست و تصریح کرد: همه افتخار سردار سلیمانی سرباز ولایت بودن و استکبارستیزی او بود و ما وظیفه داریم که این دو ویژگی را در خود تقویت کنیم.

این رزمنده مدافع حرم تاکید کرد: انتقام خون سلیمانی این نیست که چند موشک به پایگاه‌های آمریکا اصابت کند، بلکه هر فرد باید سلیمانی باشد تا انتقام خون آن‌ها گرفته شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا