اشرافی‌گری برخی مسئولان در تضاد با سبک زندگی سردار سلیمانی است/ نمایندگان به قسم‌های خود پایبند باشند

به گزارش بصیرنیوز، سردار اسرافیل کریمیان در دهمین محفل خاطره‌گویی سِرِّ دلبران که برای گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی در امامزاده سیدمحمد(ع) فریدونکنار برگزار شد اظهارکرد: بعد از هشت سال دفاع مقدس، بهترین دوران خدمتم در نیروی قدس سپاه پاسداران بود.

وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: سردار شهید سلیمانی با نیروهای خود برادرانه و بسیار نرم برخورد می‌کرد و با همگی آنان آشنا بود اما در مقابل دشمنان بسیار سرسخت و محکم بود.

فرمانده سابق یکی از واحدهای سپاه قدس با اشاره به اینکه خواب و استراحت برای شهید قاسم سلیمانی معنا نداشت تصریح کرد: سردار سلیمانی خود را سرباز انقلاب اسلامی می‌دانست و همیشه در حال جهاد بود.

کریمیان با بیان اینکه سردار سلیمانی ساده‌زیستی را در زندگی خود نهادینه کرده بود گفت: متاسفانه این روزها برخی از مسئولان زندگی اشرافی برای خود ساخته‌اند و مردم را به فراموشی سپرده‌اند.

همرزم سردار شهید سلیمانی صداقت و فاصله نزدیک با مردم را از ویژگی‌های دیگر حاج قاسم بیان کرد و یادآور شد: اینکه در پنج شهر ایران جمعیتی بالغ بر ۲۵ میلیون نفر در تشییع شهید سلیمانی شرکت می‌کنند نشان از دل‌بستگی مردم با سردار سلیمانی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ویژگی‌های سردار شهید حاج حسین بصیر اظهار کرد: درحالی سردار شهید حاج حسین بصیر به فرماندهی لشگر رسید که قبل از جنگ به جوشکاری مشغول بود اما با اخلاق درست، هوش، صداقت و اخلاص در میان مردم به عزت رسید و هم‌اکنون نه تنها در فریدونکنار بلکه در سراسر کشور او را شناخته برای او احترام قائل هستند.

فرمانده سابق یکی از واحدهای سپاه قدس با بیان اینکه مسئول باید بداند که چگونه رابطه خودش را با مردم تنظیم کند، خاطرنشان کرد: دیپلمات‌ها به جای اینکه دکمه یقه خود را ببندند و ژست سیاسی بگیرند باید مانند یک مسئول انقلاب اسلامی رفتار کنند.

کریمیان تصریح کرد: متاسفانه برخی از نمایندگان برای رفتن به مجلس طومار امضا کرده و قسم یاد می‌کنند اما زمانی که بر صندلی مجلس نشستند به تمام آن آرمان‌ها پشت پا می‌زنند و یادشان می‌رود که چه تعهدی به ولی امر مسلمین و مردم دارند.

وی با اشاره به اینکه غربی‌ها از ایجاد داعش به‌دنبال ایران بودند خاطرنشان کرد: درحالی که رزمندگان برای دفاع از حرم و جمهوری اسلامی با دشمنان اسلام می‌جنگیدند اما برخی افراد موضوعاتی را با مثال اینکه “شمعی که به خانه رواست به مسجد حرام است” مطرح می‌کردند که آن‌ها باید بدانند، داعش و حمایت کننده‌های این گروه تروریستی به‌دنبال خاموش کردن شمع جمهوری اسلامی بودند.

فرمانده سابق یکی از واحدهای سپاه قدس با تأکید بر اینکه شهید سلیمانی نفس خود را ساخته بود، گفت: سردار سلیمانی از اول سپاه تا زمان شهادتش غیر از حقوق چیزی از سپاه نگرفته بود و به جایی رسید که تمام چیزهایی که در دنیا برای انسان ارزش داشت برای او بی‌ارزش شده بود.

کریمیان با بیان خاطره ای از سردار شهید سلیمانی یادآور شد: یک روز به حاج قاسم پیشنهاد کاندیدای ریاست جمهوری دادم و از ایشان خواستم به خاطر علاقه همه گروه‌های مختلف مردم نسبت به او، این کار را انجام دهند تا انقلاب بیمه شود اما ایشان در جواب خواسته من گفتند “شما هنوز من را نشناخته‌اید، من سرباز وطنم و همیشه در این جایگاه می‌مانم”.

همرزم سردار شهید سلیمانی تصریح کرد: دشمن باید بداند که ملت ایران ۴۰ سال تحریم‌ها را بی‌اثر کرده و هم‌اکنون به قدرتی رسیده که می‌تواند نخستین کشوری باشد که پس از جنگ جهانی دوم به صورت مستقیم با آمریکا درگیر می‌شود.

وی در پایان با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها غلطی کردند که هم‌اکنون در آن گیر افتاده‌اند، گفت: حمله به پایگاه عین الاسد یک سیلی بود که زده شد اما باید عزم خود را جزم کرده و برای انتقام سخت آماده باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا