برگزاری ۹۰۰ برنامه به‌مناسبت دهه فجر در فریدونکنار/حماسه‌سازی ملت ایران در دهه فجر باید ماندگار شود

به گزارش بصیرنیوز، علی محسنی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: دهه فجر یادآور حماسه‌سازی‌ها، ایثار و مقاومت ملت ایران در برابر ظلم استکبار است که برای همیشه زمان باید در ذهن مردم زنده بماند.

وی با اشاره به شعار محوری دهه فجر امسال خاطرنشان کرد: شعار محوری دهه فجر چهل و یکم “انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایت‌مداری، جهاد و مقاومت” است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار تصریح کرد: در دهه فجر امسال از سوی سپاه و بسیج این شهرستان بیش از ۹۰۰ برنامه در قالب ۱۲۰ عنوان پیش‌بینی شده است.

محسنی با بیان شاخص‌ترین برنامه‌های دهه فجر در فریدونکنار گفت: یادواره‌های شهدا، دیدار با امام جمعه، دیدار با خانواده جانبازان، شهدا و عطرافشانی مزار شهدا، نشست‌های روشنگری، مسابقات فرهنگی و ورزشی از جمله مهمترین برنامه‌های دهه فجر است.

وی یادآور شد: نهضت جذب در روز یکشنبه ۲۰ بهمن ماه به‌صورت سراسری در رده های مقاومت اجرا می‌شود که بسیجیان می‌توانند کارهای جذب خود را با مراجعه به پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج انجام دهند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار افزود: برگزاری میز خدمت، اردوهای جهادی، ویزیت رایگان، مشاوره حقوقی رایگان، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، محفل انس با قران، اجتماع بزرگ مادران و کودکان با عنوان “من هم سلیمانی‌ام”، ایستگاه صلواتی و حضور پرشور در راهپیمایی از دیگر برنامه‌ها مهم دهه فجر در فریدونکنار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا