عدم تبعیت از رهبری و ایجاد چالش داخلی، ویژگی اصلی ولایت شعاران است

به گزارش بصیرنیوز، سردار وجیه‌الله مرادی در اجتماع مردم فریدونکنار به مناسبت راهپیمایی ۲۲ بهمن که در مصلی نماز جمعه برگزار شد، اظهار کرد: انسان‌ها در سه دسته تقسیم می‌شوند که برخی از آن‌ها آبکی هستند به معنای اینکه شکل و ایمان مشخصی ندارند و در هر محیطی قرار گیرند مانند آن محیط می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: دسته دوم انسان‌ها آهنی هستند که نمی‌شکنند اما اگر در محیط فتنه قرار گیرند اکسیده شده و خود را می‌بازند.

فرمانده جبهه مقاومت خاطرنشان کرد: برخی افراد درحالی که زمان امام خمینی (ره) پا در رکاب او بودند اما در زمان مقام معظم رهبری دچار فتنه و بیماری فتنه‌انگیزی شدند.

مرادی ادامه داد: دسته سوم انسان‌ها طلایی هستند که اگر در زمان‌ها و محیط‌‌های مختلف قرار گیرند رنگ عوض نمی‌کنند بلکه بسیار درخشنده و با ارزش باقی می‌مانند.

وی یادآور شد: مردمی که در بارش تند باران در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند باید توجه داشته باشند که شهدا در تمام عصرها زنده‌اند و حاج قاسم سلیمانی هم از این دسته از انسان‌ها است.

فرمانده جبهه مقاومت با اشاره به اینکه نخستین ویژگی شهدا ولایت‌مداری است، گفت: ولایت‌مداری با ولایت معاشی و ولایت شعاری تفاوت دارد چراکه ولایت شعاران اگر منافع خود را در فرموده‌های رهبری نبینند از آن جدا می‌شوند.

مرادی با بیان اینکه ولایت معاشان به دنبال ولایت‌گریزی و سپس ولایت ستیزی هستند، اظهار کرد: همه ما باید با خود عهد ببندیم که در خط  ولایت‌مداری بمانیم و از ولایت شعاری فاصله بگیریم.

وی افزود: دشمنان طرح‌های زیادی را از جمله خاورمیانه بزرگ و خاورمیانه جدید را برای شکست جبهه مقاومت و اسلام در منطقه پیاده کردند که به لطف الهی تمام آن‌ها به شکست انجامید.

فرمانده جبهه مقاومت دشمن شناسی و مبارزه با دشمنان را از ویژگی‌های یک مجاهد و انقلابی برشمرد و تاکید کرد: یک انقلابی باید به فرموده قرآن در برابر دشمن بسیار سخت و محکم بوده اما در داخل به دنبال ایجاد وحدت و پرهیز از چالش باشد.

فرمانده جبهه مقاومت اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی که اسطوره بزرگ تاریخ بود در ساماندهی محور مقاومت نقش ویژه‌ای داشت.

مرادی خاطرنشان کرد: برخی انتظار امام زمان(عج) را در گوشه‌ای قرار گرفتن منتظر ماندند تعریف میکنن اما انتظار باید در قالب حرکت همراه شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا