برگزاری انتخابات از پایه‌های جمهوری اسلامی است/ استقرار ۶۹ صندوق اخذ رای در فریدونکنار

به گزارش بصیرنیوز، محمدمهدی نصیری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از پایه‌های جمهوری اسلامی برگزاری انتخابات است که در سطوح مختلف برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی در کشور از جایگاه بالایی برخوردار است و در واقع نمایندگان مجلس به مثابه نمایندگان تمام آحاد کشور هستند اما هر حوزه انتخابیه به تناسب جمعیت دارای یک یا چند کرسی در مجلس است.

فرماندار فریدونکنار با اشاره به اینکه مقدمات برگزاری انتخابات از چندی قبل در این شهرستان انجام شده است، تصریح کرد: هادی بصیر، سیدجواد قاسمی، قربان مضارب، ابوالقاسم فرجی، نادر علیزاده، حجت‌الاسلام حسین جانعلی‌پور و حجت‌الاسلام غلامرضا آقاجانی از اعضای هیات معتمدین انتخابات مجلس شورای اسلامی در فریدونکنار هستند.

نصیری افزود: تعیین شعب از اقداماتی بوده که تاکنون انجام گرقته و برخی از محل‌هایی که نیاز به تغییر مکان داشتند مختصات جدید آن به وزارت و هیات نظارت اعلام شده است.

وی با بیان اینکه ۶۹ صندوق اخذ رای در شهرستان فریدونکنار مستقر می‌شود، یادآور شد: ۵۴ صندوق ثابت و یک صندوق سیار در حوزه شهر و بخش مرکزی و همچنین ۱۴ صندوق در بخش دهفری استقرار پیدا می‌کند.

فرماندار فریدونکنار خاطرنشان کرد: عمده کار انتخابات یارانه‌ای بوده و شعار آن هم “رقابت، امنیت و سلامت” است.

نصیری تصریح کرد: همه ما باید به خاطر انسجام ملی، نشان دادن کارآمدی نظام، ثبات سیاسی و گردش نخبگان تلاش کنیم و با حفظ اصل بی‌طرفی، شفافیت و عدالت‌محوری انتخابات بسیار باشکوهی را به ثبت برسانیم.

وی گفت: حدود هزار و ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی انتخابات در فریدونکنار هستند و خبرنگاران می‌توانند در شعبه‌های مشخص شده برای انعکاس اخبار و تصاویر حضور پیدا کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا