مشارکت بیش از ۵ هزار فریدونکناری طی ۴ ساعت نخست در انتخابات

به گزارش بصیرنیوز، محمدمهدی نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: انتخابات امری بسیار مهم و سرنوشت‌ساز در کشور است که ملت ایران همیشه در این امر سهم بسیار بالایی داشتند و امیدواریم نرخ مشارکت مردم در این انتخابات بالاتر از گذشته باشد تا رکورد جدیدی به ثبت برسد.

وی با اشاره به اینکه حدود هزار و ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی انتخابات در فریدونکنار مشغول به فعالیت هستند خاطرنشان کرد: از ابتدای صبح تاکنون روند انتخابات با تلاش عوامل اجرایی و همراهی خوب مردم به نحو بسیار مطلوبی در فریدونکنار در جریان است.

فرماندار فریدونکنار بر لزوم امانت‌داری رای مردم توسط اعضای صندوق، هیات اجرایی، نظارت و بازرسی تاکید کرد و گفت: مشارکت بالا و منسجم ضامن امنیت ملی، اقتدار ملی و انسجام ملی است.

نصیری تصریح کرد: پس از گذشت چهار ساعت از شروع رای‌گیری(تا ساعت ۱۲ ظهر)، ۵ هزار و ۱۵۸ نفر در شهرستان فریدونکنار رای‌های خود را به صندوق انداختند.

وی با بیان اینکه فریدونکنار دارای ۴۴ هزار و ۳۳۵ نفر واجد شرایط است، افزود: تاکنون بیش از ۱۱ درصد از مردم فریدونکنار در انتخابات شرکت کردند.

فرماندار فریدونکنار گفت: فارغ از اینکه چه فردی به‌عنوان نماینده مجلس برگزیده می‌شود، مشارکت و تعیین سرنوشت مردم توسط خود مردم بسیار دارای اهمیت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا