بستری بودن ۲۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان فریدونکنار

به گزارش بصیرنیوز، محمدحسن ساتری در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: درحال حاضر ۲۰ مورد مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار بستری هستند.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته چهار نفر از افرادی که در بیمارستان فریدونکنار بستری بودند برای ادامه مراحل مراقبت و درمان به بیمارستان امام خمینی(ره) آمل انتقال پیدا کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان فریدونکنار تصریح کرد: باتوجه به اینکه هنوز امکاناتی از قبیل ماسک و دستکش در اختیار ما گذاشته نشده نمی‌توانیم پاسخگوی نیاز شهروندان باشیم.

ساتری یادآور شد: برای اینکه پرسنل کادر درمانی از خطرهای احتمالی دور نگه داشته شوند با رایزنی‌های صورت گرفته امکاناتی به بیمارستان فریدونکنار تزریق شده و همچنین مبلغ ۳۵ میلیون تومان جنس خریداری شد.

وی بر لزوم پیشگیری فردی برای جلوگیری از مبتلا شدن به این بیماری تاکید کرد و گفت: شستن مداوم دست‌ها، عدم صرف غذا در بیرون از منازل و پرهیز از مصرف غذای رستورانی، عدم مصرف قلیان و مراجعه به قلیان‌سراها و کاهش مراجعه به کافی شاپ‌ها از جمله مواردی است که باید افراد برای جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا آن‌ها را رعایت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا