“محمد برمر” به‌عنوان فرمانده جدید سپاه فریدونکنار معرفی شد

به گزارش بصیرنیوز، مراسم گرامی‌داشت سرهنگ عبدالله جعفرزاده فرمانده فقید ناحیه فریدونکنار و آئین معارفه فرمانده جدید این ناحیه با حضور حسین محمدرضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا، حجت‌الاسلام جلالی امام جمعه، نصیری فرماندار، برخور دادستان، هاشم‌پور فرمانده انتظامی، محسنی جانشین سپاه فریدونکنار و جمعی از پاسداران و بسیجیان برگزار شد.

فعالیت ۱۸۷ کارگاه تولیدی ماسک و البسه بهداشتی در مازندران
حسین محمدرضایی در این مراسم با گرامی‌داشت یاد و خاطره سرهنگ جعفرزاده، اظهار کرد: فرمانده فقید سپاه فریدونکنار از جمله افرادی بود که خالصانه و عاشقانه درحال خدمت به مردم بودند و امیدواریم که خداوند اقدامات ایشان در مجموعه سپاه و بسیج را قبول کنند.

وی با تاکید بر اینکه همه ما باید تسلیم مشیت الهی باشیم خاطرنشان کرد: مرگ، سرانجام روزی گریبان‌گیر همه خواهد بود، بنابراین باید در مدت عمری که داریم به بهترین شکل زندگی کنیم تا زمانی که میخواهیم از این دنیا سفر کنیم دستمان خالی نباشد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه سرهنگ جعفرزاده فردی دغدغه‌مند بود گفت: باید مانتد سرهنگ جعفرزاده برای مردم خدمت کرد چراکه مردم خدمت‌گزاران خود را هیچگاه فراموش نمی‌کنند.

محمدرضایی تصریح کرد: درحال حاضر شرایط کشور آماده خدمت کردن مسئولان به مردم است و باید باتوجه به وجود این ویروس در کنار کادر پزشکی و پرستاری هر کاری از افراد ساخته است به مردم خدمت کنیم.

وی با بیان اینکه ما ملتی هستیم که از تهدیدهای بزرگ فرصت ساخته‌ایم، اظهار کرد: درحالی که دفاع مقدس یک جنگ جهانی علیه انقلاب اسلامی ایران بود اما ملت ایران توانست با اتحاد، انسجام و همدلی از این شرایط عبور کند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا خاطرنشان کرد: مهمترین موضوعی که باید در مقابل ویروس کرونا درنظر داشته باشیم نترسیدن از این بیماری است و البته باید آن را جدی گرفت.

محمدرضایی تصریح کرد: ظرفیت سپاه و بسیج از روزهای ابتدای وجود این ویروس پای کار آمده و در مازندران نزدیک به ۱۸۷ کارگاه تولیدی ماسک و البسه بیمارستانی وجود دارد که درحال فعالیت هستند و همچنین بخش دیگر گروه‌های جهادی اقداماتی مانند سم‌پاشی، گندزدایی، ضدعفونی و کمک به کادر درمانی را انجام می‌دهند.

وی یادآور شد: سپاه و بسیج از ظرفیت‌های نظام هستند که هر زمان کشور به آن نیاز داشت وسط میدان بود و با فرمانی که مقام معظم رهبری برای نیروهای مسلح صادر کردند مردم شاهد اقدامات بیشتر و بهتر نیروهای مسلح خواهند بود.

جانشین فرمانده سپاه کربلا گفت: فرمانده جدید سپاه فریدونکنار باید ظرفیت‌های سپاه و بسیج شهرستان را در اختیار دستگاه های دیگر برای کمک به رفع مشکل ویروس کرونا قرار دهد.

محمدرضایی افزود: سرهنگ برمر فرمانده جدید برای فریدونکنار است که از فرمانده‌هان خوب و با برنامه بوده که باید روش فرمانده قبلی را طی کنند و البته نیاز به همکاری شهرستانی دارد.

دشمن به‌دنبال تصاحب باورهای مردم است
محمد برمر فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار در این مراسم اظهار کرد: فقدان درگذشت سرهنگ جعفرزاده را خدمت تمام پاسداران و بسیجیان این شهرستان تسلیت عرض می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: هرچه قدر که انقلاب اسلامی به جلو پیش می‌رود وسعت درگیری با دشمن بیشتر شده و این روزها بیشتر در زمینه اقتصادی نمود دارد.

فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار با اشاره به اینکه سرزمین درگیری ما و دشمن قلب‌های مردم است و به دنبال تغییر باورها و ارزش‌ها است.

گفتنی است سرهنگ جعفرزاده در تاریخ ۱۹ اسفند ماه ۹۸ بر اثر نارسایی قلبی دعوت حق را لبیک گفت و محمد برمر که سابقه چهار سال فرماندهی ناحیه شهرستان سیمرغ را به عهده داشت از سوی فرمانده سپاه کربلا به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار انتخاب و معرفی شد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا