پلمپ ۱۰ خانه اجاره‌ای در فریدونکنار/ تمهیدات لازم برای جلوگیری از اقامت مسافران درنظر گرفته شد

به گزارش بصیرنیوز، محمد شیاری در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بنابر دستورالعمل ابلاغ شده هیچ واحد اقامتی نباید در اختیار مسافران قرار گیرد و درصورت مشاهده با آن‌ها برخورد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در فریدونکنار ۱۰ واحد اجاره‌ای تاکنون به علت تخلف پلمپ شده‌اند، خاطرنشان کرد: یک اقامتگاه که دارای هشت واحد مسکونی بوده و گزارش‌های متعدد مردمی مبنی بر مسافرپذیری این ساختمان به ما ارسال و اخطارهای لازم را دریافت کرده بود، به خاطر بی‌توجهی به اخطارها و ادامه تخلف پلمپ شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فریدونکنار تصریح کرد: دو واحد اقامتی دیگر هم که اقدام به تخلف مسافرپذیری کرده بودند پلمپ شدند.

شیاری یادآور شد: تمام اماکن اقامتی و پذیرایی که مجوز رسمی از گردشگری دارند درحال حاضر تعطیل هستند اما متاسفانه برخی از واحدهای غیرمجاز به صورت پنهانی اقدام به اجاره دادن می‌کنند.

وی با بیان اینکه پلمپ این ۱۰ واحد اقامت‌گاهی با همکاری و گزارش مردمی انجام شده است، گفت: از شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف از واحدهای اقامتی موارد را به شماره ۰۱۱۳۳۳۹۱۰۰۷ اداره کل گردشگری یا به شماره شخصی بنده ۰۹۱۱۱۱۲۹۱۳۰ اطلاع دهند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فریدونکنار اظهار کرد: از ابتدای موضوع شیوع بیماری کرونا و دستورالعمل صادره برای جلوگیری از اقامت مسافران تا امروز بیش از ۳۰۰ مورد بازدید از تاسیسات گردشگری در سطح شهرستان به عمل آمده است.

شیاری خاطرنشان کرد: برخی از تابلو به‌دستان با کمک شهرداری جمع‌آوری شدند و این گشت‌ها ادامه پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ترافیک موجود در فریدونکنار به خاطر تردد مسافرانی است که به شهرهای دیگر مراجعه می‌کنند تصریح کرد: تمهیدات لازم برای جلوگیری از اقامت مسافران در فریدونکنار اندیشیده شده و خودروهایی که شهروندان مشاهده می‌کنند عبوری هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا