رزمایش مواسات زمینه همدلی برای کمک به نیازمندان است/ مصلی فریدونکنار آماده برای گروه‌های جهادی

به گزارش بصیرنیوز، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی در جلسه هماهنگی برای اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه در فریدونکنار اظهار کرد: اجرای رزمایش مواسات که در سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری مطرح شده بود برگرفته  از دعای نیمه شعبان و به معنای همکاری و همدلی با مستمندان است.

وی خاطرنشان کرد: رزمایش مواسات زمینه‌ای شده که یک حرکت جدید در ادامه حرکت‌های قبلی با یک ساماندهی ویژه و منظم‌تر برای خدمت‌رسانی بهتر به تمام نیازمندان شهر صورت گیرد.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه  بصیرت دینی امری مهم بوده که مقام معظم رهبری در طول سالیان مختلف نسبت به آن تاکید داشته‌اند، تصریح کرد: مومن کسی است که بصیرت را سرلوحه کار خود قرار می‌دهد و از ریا پرهیز می‌کند.

جلالی یادآور شد: ظرفیت خوبی برای کمک‌رسانی در فریدونکنار وجود دارد و مردم شریف شهرستان در موارد نیاز پیش‌قدم می‌شوند.

وی تاکید کرد: باید با وحدت رویه و اخلاص عمل کمک‌ها را جمع آوری کرده و تلاش شود با حفظ کرامت نیازمندان این کمک‌ها اهدا شود.

امام جمعه فریدونکنار ادامه داد: باتوجه به اینکه برخی از اماکن کارگاه‌های تولید ماسک، محلول ضدعفونی و جمع‌آوری کمک‌های مردمی از ظرفیتی محدود برخوردار بود، مصلی فریدونکنار برای این کارها در اختیار گروه‌های جهادی قرار می‌گیرد.

جلالی گفت: با شناسایی دقیق نیازمندان، گروه‌های جهادی مستقر در هر منطقه کمک‌ها را باید به این افراد برسانند تا از موازی‌کاری جلوگیری شود.

وی اظهار کرد: همه باید زیرمجموعه پرچم رزمایش مواسات که مورد تاکید مقام معظم رهبری است حرکت کنیم.

امام جمعه فریدونکنار خاطرنشان کرد: موکب خدام الحسین(ع) اربعین در فریدونکنار توانست تجربه بسیار خوبی برای شهرستان باشد تا همه در زیر یک پرچم قرار گیریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا