تصویب بودجه ۳۳ میلیاردی شهرداری فریدونکنار در سال ۹۹/ پارکینگ طبقاتی امسال به اتمام نمی‌رسد

به گزارش بصیرنیوز، محمدعلی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار ما از تصویب بودجه شهرداری فریدونکنار توسط شورای اسلامی این شهر برای سال ۹۹ خبر داد و اظهار کرد: با پیشنهاد شهرداری فریدونکنار و مواففت شورای اسلامی شهر مبلغ ۳۳ میلیارد تومان بودجه برای سال ۹۹ مصوب شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۴ میلیارد تومان از این بودجه برای بخش عمرانی درنظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: از این میزان حدود هشت میلیارد تومان برای انجام عملیات عمرانی پروژه‌های جدید مانند میدان محدوده غربی فریدونکنار، انجام ۲۰۰ متر تندرو و کندرو، ادامه پروژه بلوار خیابان بهشتی، ادامه پروژه دیواره حفاظتی‌های کچب‌رود و پشت گلزار شهدا، اگوگذاری خیابان ولیعصر(عج) و پیاده‌رو سازی اختصاص پیدا می‌کند.

شهردار فریدونکنار تصریح کرد: حدود ۶ میلیارد تومان از این بودجه نیز مربوط به تسویه بدهی‌های سنوات قبل است.

آزادی با بیان اینکه مبلغ ۱۹ میلیارد تومان هم از بودجه تصویبی به بخش جاری اختصاص دارد گفت: بخش جاری دارای قسمت‌های مختلفی اعم از خدمات شهری، موتوری، حقوق کارکنان، تاسیسات، خرید لوازم خدمات شهری و آتشنشانی و بخشی از فضای سبز را شامل می‌شود.

وی درخصوص وضعیت پروژه پارکینگ طبقاتی یادآور شد: بخشی از بودجه عمرانی سال جاری به پروژه پارکینگ طبقاتی اختصاص دارد اما این طرح تا پایان امسال به اتمام نخواهد رسید.

شهردار فریدونکنار با اشاره به درآمد این شهرداری در سال گذشته یادآور شد: شهرداری فریدونکنار در سال ۹۸ مبلغی بیش از ۳۰ میلیارد تومان درآمد داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا