توجه به خدا و پرهیز از معصیت، اصل مورد نیاز ماه رمضان است

به گزارش بصیرنیوز، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی در جلسه شورای فرهنگ عمومی فریدونکنار اظهار کرد: ماه رمضان ماه پربرکتی است که باید از فرصت‌های آن به خوبی استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه مهمترین اصل مورد نیاز در ماه رمضان توجه به خدا و پرهیز از معصیت است خاطرنشان کرد: معصیت دارای مراتب است که در ماهیت، هیچ تفاوتی با هم ندارند و باید از آن پرهیز شود، همچنین باید از خداوند متعال درخواست کنیم که ما را به غیر از ذکر خود بازدارد.

امام جمعه فریدونکنار با بیان اینکه در هر حالت باید از خدواند راضی باشیم، تصریح کرد: برای نزدیک شدن به خدا باید تسلیم محض او باشیم.

جلالی با اشاره به اینکه نباید فکر کنیم که جنگ تمام شده بلکه هم‌اکنون هم در میدان جنگ قرار داریم یادآور شد: جنگ فرهنگی، جنگ اقتصادی و حتی جنگ نظامی باحضور ناوهای آمریکایی در خلیج فارس و تقویت گروه‌های تروریستی در سر مرزهای ما نشان از هجمه همه‌جانبه دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران دارد.

وی بر لزوم تبعیت از ولایت فقیه در امور مختلف تاکید کرد و گفت: برای کسب رضایت خدا باید تابع ولی‌فقیه باشیم.

امام جمعه فریدونکنار با بیان اینکه همه باید تابع قوانین باشیم ادامه داد: باتوجه به شیوع بیماری کرونا و به دستور مقام معظم رهبری مرجع تصمیم‌گیری و تشخیص موضوعات از جمله عادی شدن مسائل زندگی به عهده ستاد ملی مقابله با کرونا است و هر فرد یا مجموعه‌ای بخواهد از دستورات این ستاد سرپیچی کند مسئولیت قانونی و شرعی آن به عهده خودشان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا