رشد دوباره مبتلایان به کرونا در فریدونکنار/ مردم؛ کرونا همچنان وجود دارد

به گزارش بصیرنیوز، مدتی است که از شیوع کرونا گذشته و شاهد کاهش میزان بیماری و تلفات پس از موج اولیه هستیم، همین کافی بود تا شهروندان کمی نسبت به مسائل بهداشتی بی‌احتیاطی و سهل‌انگاری به خرج دهند که این امر می‌تواند جای بسی نگرانی و بسیار خطرناک باشد.

یکی از بیمارستان‌هایی که حتی بیش از ۱۰۰ بستری کرونایی را تجربه کرده بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار بوده که رفته رفته با رعایت مسائل بهداشتی شهروندان و تلاش کادر درمانی این میزان به عدد چهار نفر بستری رسید.

اما متاسفانه در روزهای گذشته و بنابر اخبار موثق از بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار دوباره شاهد سیر صعودی مبتلایان به بیماری کرونا در این شهرستان بوده‌ایم.

بنابر اخبار رسیده، مراجعات مشکوک به کرونا در فریدونکنار روند کاهشی داشته اما بیمارانی که به علت‌های مختلف به بیمارستان مراجعه می‌کنند، پس از آزمایشات مشخص می‌شود که به بیماری کرونا مبتلا هستند که این ناشی از عدم بروز علائم و همچنین بی‌احتیاطی شهروندان است.

خوشبختانه در چند روز گذشته فوتی کرونایی در فریدونکنار نداشته‌ایم اما درحال حاضر حدود ۱۰ نفر در بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان به دلیل بیماری کرونا بستری هستند.

شهروندان گرامی باید توجه داشته باشند که بیماری کرونا همچنان وجود دارد و هنوز وضعیت سفید نشده، بنابراین مانند گذشته باید مسائل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا