توزیع ۱۰۱ هزار بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه/ مردم فریدونکنار گُل کاشتند

به گزارش بصیرنیوز، سردار محمدحسین بابایی در حاشیه دومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در فریدونکنار اظهار کرد: ایثار و همدلی که پس از شیوع بیماری کرونا در بین مردم ایران به‌وجود آمد بسیار زیبا بود و این جلوه‌ها کمتر در کره زمین دیده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روح همدردی و مواسات موجب شده کمک‌های مومنانه را در تمامی روستاها و شهرها شاهد باشیم، خاطرنشان کرد: همه کسانی که انگیزه خدمت داشتند در پی یک اشاره مقام معظم رهبری پای کار آمدند و این حماسه را رقم زدند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان زیبایی‌های رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه، تصریح کرد: در برخی از مناطق مشاهده شده افرادی که خودشان محتاج کمک‌رسانی هستند اما با عشق و علاقه در این امر خیر سهیم می‌شوند.

بابایی یادآور شد: همبستگی اجتماعی، تعصب ملی و تبلور معنوی مردم ایران اسلامی موجب تلاش همه جانبه برای برگزاری رزمایش کمک مومنانه شده است.

وی افزود: به لطف الهی استان مازندران که دیار علویان است پس از استان تهران در زمینه جمع‌آوری کمک های مردمی بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران ادامه داد: تاکنون در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه ۱۰۱ هزار بسته معیشتی به همراه خدمات دیگر در مازندران تهیه و توزیع شده است؛ درحالی که رزمایش کمک مومنانه در بسیاری از استان‌ها فقط طی دو مرحله انجام می‌شود اما در مازندران این رزمایش سه مرحله‌ای است.

بابایی گفت: این کمک‌ها موجب دور شدن بلایا، نزدیک شدن دل‌ها و نشان دادن اهمیت جریان ارزشی انقلابی مومنانه می‌شود.

وی اظهار کرد: کار مردم شریف مازندران به ویژه فریدونکناری‌ها در رزمایش کمک مومنانه بسیار زیبا بود و در واقع باید گفت که گُل کاشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا