انزجار از رژیم کودک‌کش صهیونیستی تا نابودی کامل ادامه دارد/ حماسه خرمشهر موجب ناامیدی دشمنان داخلی و خارجی شد

به گزارش بصیرنیوز،سردار احمد برسلانی در مراسم سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه فریدونکنار که در مصلی قدس برگزار شد با گرامی‌داشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: در عملیات آزادسازی خرمشهر که الی‌بیت‌المقدس نام گرفته بود به ۳۰ تا ۸۰ درصد از هشت لشگر دشمن تلفات وارد و ۱۷ هزار کشته و زخمی و ۲۰ هزار نفر اسیر گرفته شد.

وی فتح خرمشهر را حماسه مقاومت و پیروزی دانست و خاطرنشان کرد: نتیجه پیروزی بزرگی که به رهبری امام خمینی(ره) صورت گرفت وحدت و همدلی بین سپاه، ارتش و بسجیان بود.
فرمانده لشگر عملیاتی ۲۵ کربلا مازندران با اشاره به دستاوردهای سیاسی حماسه خرمشهر، تصریح کرد: دشمن پس از حماسه خرمشهر قدرت ایمان، وحدت و رهبری را حس کردند.برسلانی ادامه داد: معاندان داخلی که در تلاش بودند به هر شیوه ممکن به نظام مقدس جمهوری اسلامی آسیب بزنند پس از حماسه خرمشهر ناامید شدند.

وی با بیان اینکه پیروزی جبهه حلب و به لطف الهی نابودی اسرائیل از جمله حماسه‌های پس از فتح خرمشهر است گفت: پس از سال ۱۹۴۷ میلادی که فلسطین از مستعمره انگلستان خارج شد، کشورهای غربی مولودی در کشور فلسطین به نام رژیم صهیونیستی اسرائیل در سال ۱۹۴۸ به صورت رسمی اعلام شد.

فرمانده لشگر عملیاتی ۲۵ کربلا مازندران با اشاره به اینکه در سال ۱۹۷۰ آمریکای جنایتکار به پشتیبانی از کشورهای اروپایی و اسرائیل درآمد اظهار کرد: کشورهایی که ادعای ابرقدرتی جهان را داشتند اما در مقابل یک ویروس زمین‌گیر شدند.

برسلانی خاطرنشان کرد: غرب وحشی تجلی توحش خود را در حمله به سوپرمارکت‌ها و انسان‌ها بر سر چند ماسک و دستکش نشان داد.

وی تصریح کرد: به لطف الهی جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام خامنه‌ای و همه سربازانش در جبهه سلامت، امنیت و مردم حماسه‌ساز توانستیم در ماجرای کرونا شاهد حماسه‌های بزرگ باشیم.

فرمانده لشگر عملیاتی ۲۵ کربلا مازندران یادآور شد: درحالی که راهپیمایی‌های روز قدس هر سال نسبت به سال گذشته در دنیا پرشورتر برگزار می‌شد اما امسال به دلیل بیماری کرونا باید با نگاهی جدید خشم خود را از رژیم کودک‌کش صهیونیستی اعلام داریم تا این غده سرطانی از زمین برداشته شود.

برسلانی گفت: خانواده‌های مدافعان حرم لشگر ۲۵ کربلا که فرندان و همسران خود را در راه دفاع از حرم تقدیم کردند پس از شیوع بیماری کرونا خودشان به میدان دفاع از سلامت آمدند.

وی افزود: ۲۷۵ هزار ماسک، دو هزار و ۶۷۵ قوطی یک و نیم لیتری مواد ضدعفونی و سه هزار و ۷۰۰ قوطی ۵۰۰ سی سی از جمله لوازم بهداشتی تهیه شده توسط خانواده‌های مدافع حرم استان مازندران بود.

فرمانده لشگر عملیاتی ۲۵ کربلا ادامه داد: همچنین مبلغ ۵۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان از سوی خانواده‌های شهدای مدافع حرم مازندران برای مقابله با ویروس کرونا اهدا شد.

برسلانی اظهار کرد: حمایت‌های مردم و مسئولان در راستای انجام مواسات و همدلی مومنانه سبب ایجاد آرامش و شادی در بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان این ویروس شده است.

وی خاطرنشان کرد: امید است با همین همدلی‌ها در اجرای گام دوم انقلاب قدم برداریم و با جهش تولید از مشکلات اقتصادی عبور کرده و خرمشهرهای دیگری را فتح کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا