تحریم نیروی انتظامی نشان‌دهنده سقوط آمریکا است/ قوی‌تر شدن اراده‌ها با بیشتر شدن تحریم‌ها

به گزارش بصیرنیوز، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به تحریم آمریکا علیه نیروی انتظامی اظهارکرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی از نیروهای نظامی پر قدرت و با صلابت کشور ایران بوده که دشمنان را به خشم آورده است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا که در زمینه‌های مختلف سیاسی و نظامی و عرصه بین‌الملل از جمهوری اسلامی ایران سیلی خورده و دیگر چاره‌ای به خود نمی‌بینید این بار در اقدامی احمقانه دست به تحریم نیروی انتظامی زده است.

امام جمعه فریدونکنار با بیان اینکه سیاست‌های غلط آمریکا سرعت افول این کشور را افزایش داده است، تصریح کرد: ترامپ که کشور خود را رو به افول و جمهوری اسلامی را رو به پیشرفت می‌بیند این روزها دست به هر اقدامی می‌زند تا از سرعت رشد ایران بکاهد اما باید بداند که این دست اقدامات راهی به جایی نمی‌برد.

جلالی یادآور شد: آمریکا مانند فردی است که در باتلاق گرفتار شده و به همین خاطر به هر کاری متوسل می‌شود تا خود را از این منجلاب نجات دهد.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی همیشه در حال حفظ کیان و ارزش‌های انقلابی و اسلامی است، افزود: پرسنل تلاشگر نیروی انتظامی در راه مبارزه و مقابله با قاچاقچيان مواد مخدر و تروريست‌های متجاوز در مرزهای كشور، اشرار، اراذل، سارقان، متجاوزان به حريم خصوصی افراد و قانون‌شكنان جان‌فشانی‌های زیادی کرده‌اند که قابل تقدیر است.

امام جمعه فریدونکنار گفت: آمریکای جنایتکار که یکی از حامیان اصلی تروریست‌ها هستند با تحریم نیروی انتظامی قصد ایجاد ناامنی در کشورمان را داشتند اما به لطف الهی این تحریم‌ها هیچ اثری در تضعیف نظام جمهوری اسلامی نداشته بلکه در قوی شدن اراده‌ها موثر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا