متحجرین و لیبرال‌ها دو جریان اصلی تحریف خط امام/ دولت جوان حزب‌الهی گفتمان انقلاب اسلامی را پیاده‌سازی می‌کند

به گزارش بصیرنیوز،سیدامیر سادات کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: امام خمینی(ره) یک حکومتی را مبتنی بر مکتب اسلام انقلابی پایه‌گذاری کردند که دارای مولفه‌هایی همچون عدالت اسلامی، مبارزه با فساد، مبارزه با اشرافیت، همراهی و اعتباربخشی به مستضعفان و استکبارستیزی بود.

وی با اشاره به اینکه امام راحل برای اینکه بتوانند مکتب اسلام انقلابی را حفظ کنند هشدارهای لازم را برای نسل‌های بعدی داده‌اند، خاطرنشان کرد: ایشان انذار می‌دهند که اگر هر زمان خواستید متوجه شوید که کارگزاران حکومت، معلمان یا مسئولان در مسیر گفتمان انقلاب اسلامی حرکت می‌کنند یا از این مسیر منحرف شدند باید ببینید که به چه میزان زندگی و رفتار آن‌ها با تعریف ما از گفتمان انقلاب همخوانی دارد.
کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: نگاه امام خمینی(ره) اینگونه بوده که اگر فردی شعار عدالت‌خواهی و حمایت از مستضعفان را سر می‌دهد اما از طبقه اشراف و متمول جامعه است در زمره افراد انقلابی به شمار نمی‌رود و حضور چنین افرادی در مناصب مختلف به جامعه انقلاب اسلامی ضربه وارد می‌کند.سادات کرمی با بیان اینکه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی همیشه دو گروه را مذمت می‌کردند، ادامه داد: دو جریان خشک مقدس‌ها و لیبرال‌ها از گروه‌هایی هستند که امام خمینی(ره) آن‌ها را تقبیح می‌کردند و بر این عقیده بودند که این جریان‌ها انقلاب را از مسیر اصلی منحرف می‌کنند.

وی افزود: جریان خشک مقدس ها با اولویت دادن به مسائلی که از اولویت‌های انقلاب اسلامی نیست و یا بی‌توجهی به اولویت‌های انقلاب اسلامی موجب انحراف خط گفتمانی امام خمینی(ره) می‌شوند.

کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: درحالی که مبارزه با استکبار، تهدید منافع استکبار، کاهش اعتبار استکبار، حمله به نقاط و مولفه‌های قدرت استکبار را می‌توان از خطوط اصلی گفتمان امام خمینی(ره) دانست اما جریان لیبرال، تسامح و تساهل با استکبار و تعامل با استکبار را اولویت خود می‌داند که هدف اصلی آن کمرنگ کردن گزاره‌های انقلاب اسلامی است.

سادات کرمی گفت: یکی از جریاناتی اصلی تحریف خط امام همین لیبرال‌هایی هستند که به جای تبیین و ترویج گفتمان امام خمینی(ره) به دنبال کمرنگ کردن این گزاره‌ها بوده و در مقابل خطوط و مولفه‌های غربی را مطرح می‌کنند.

وی اظهارکرد: پس از ارتحال امام خمینی(ره) متاسفانه افرادی که از نزدیکان و یاران اصلی ایشان بودند نخستین گام را برای انحراف گفتمان امام برمی‌دارند و موضوعاتی از قبیل امام هم طرفدار مذاکره با آمریکا بود را مطرح می‌کنند.

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: دولت جوان حزب‌الهی که مقام معظم رهبری بر تشکیل آن تاکید دارد می‌تواند در مقابل این دو جریان بایستد و گفتمان اصلی امام خمینی(ره) را در جامعه پیاده‌سازی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا