برطرف شدن مشکل آب آشامیدنی فریدونکنار تا پایان سال جاری

به گزارش بصیرنیوز، محمدابراهیم یخکشی طی گفت‌وگویی اظهارکرد: یکی از مشکلات شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار تامین آب شرب بوده که طرحی برای رفع این مشکل تهیه شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح درازمدت در سد البرز برنامه‌ریزی شده است، خاطرنشان کرد: درحال حاضر خط لوله انتقال آب، تا بابلسر اجرا شده که سه کیلومتر در حوزه شهری بابل باقیمانده و در هفته آتی پیمانکار مستقر و عملیات اجرایی این سه کیلومتر را نیز تا هفته آینده، آغاز می‌کند.

مدیرعامل آب منطقه‌ای مازندران تصریح کرد: یکی دیگر از پروژه‌های مهمی که مدنظر ما است، تصفیه خانه بابل بوده که تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که امیدواریم تا پایان سال به اتمام برسد و اگر این مهم صورت گیرد برای همیشه مشکل آب سه شهرستان بابل، بابلسر و فریدونکنار برطرف می‌شود.

یخکشی با بیان اینکه دولت امسال توجه بهتری در زمینه پروژه‌های آب مازندران کرده است گفت: دولت امسال مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان از محل بحران و ۴۰ میلیارد تومان از محل پیوست قانون برای پروژه تصفیه خانه و همچنین سه کیلومتر خط انتقال آب اختصاص داده است.

وی یادآور شد: تاکنون از محل اعتباری این دو منبع مبلغ ۶۰ میلیارد تومان تخصیص داده شد که البته پیمانکاران مبلغ ۳۰ میلیارد تومان مطالبه دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا