خام‌فروشی مانع جهش تولید در بخش کشاورزی و صنعتی می‌شود/ برپایی و دعوت برای مجالس معصیت‎بار کافه‌ها خیانت است

به گزارش بصیرنیوز، حجت الاسلام سیدمحمود جلالی در خطبه‌های نمازجمعه فریدونکنار اظهار کرد: از تمام پرنسل درمانی، گروه‌های جهادی، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، فرمانداری، شهرداری، هیات‌های مذهبی، طلاب جهادی، ستاد حامیان مردمی مبارزه با کرونا شهرستان و دیگر مسئولان که تلاش زیادی در روزهای کرونایی داشتند قدردانی می‌کنیم.

وی با ابراز همدردی با خانواده‌هایی که بستگان خود را به سبب این بیماری از دست داده‌اند، خاطرنشان کرد: خدمت تمام خانواده‌های داغدار عرض تسلیت داریم و همچنین به روح بلند شهیده سیده محبوبه امینی که شهید مدافع سلامت شهرستان فریدونکنار هستند درود می‌فرستیم و آرزوی صبر برای خانواده این شهیده داریم.

امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: هزار و ۳۲۱ نفر بیمار ناشی از ویروس کرونا به بیمارستان فریدونکنار مراجعه کردند که هزار نفر از این بیماران به‌صورت سرپایی درمان شدند.

جلالی یادآور شد: از میان این بیماران متاسفانه ۶۱ نفر جان باختند که در سنین بالا بوده یا زمینه بیماری‌های دیگر در آن‌ها وجود داشت.

وی ادامه داد: همچنین ۲۶۰ نفر از بیمارانی که در شرایط حاد قرار داشتند با تلاش کادر درمانی از بیماری نجات پیدا کردند.

امام جمعه فریدونکنار افزود: از خیرین و نهادهای حمایتی، کمیته امداد، آبشار عاطفه‌ها، سپاه پاسداران، اصناف، شهرداری، شورای اسلامی شهر، مراکز نیکوکاری، مساجد و تمامی مردم که در تولید ماسک و لوازم بهداشتی و مبالغ نقدی برای تهیه بسته‌های معیشتی حمایت‌های لازم را داشتند قدردانی می‌شود.

جلالی اظهارکرد: ۶ هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی برای کمک به آسیب‌دیدگان کرونا تقسیم و همچنین در برخی از شب‌های ماه مبارک رمضان افطار و سحر به نیازمندان توزیع شد.

وی با قدردانی از برگزارکنندگان انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از تمامی عوامل برگزار کننده و همچنین مردم شریف فریدونکنار که با رعایت اصول و اخلاق اسلامی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی رای خود را به صندوق انداختند تشکر می‌کنیم.

امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: از نماینده سابق فریدونکنار و بابلسر در مجلس که از فرزندان جبهه و جنگ و سردار محبوب شهرستان بوده‌اند که ۳۰ سال خدمت‌رسانی در عرصه‌های نظامی و همچنین چهار سال تلاش در راستای نمایندگی مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس را انجام داده‌اند، قدردانی می کنیم.

جلالی گفت: اینکه پس از انتخابات، آقای ولی‌الله نانواکناری به نتیجه انتخابات احترام می‌گذارند نشان از روح بلند و عزت نفس ایشان دارد که موجب آرامش و امنیت در شهرستان‌های فریدونکنار و بابلسر شد.

وی همچنین با آرزوی موفقیت برای نماینده جدید مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس افزود: امیدواریم نمایندگان جدید بنابر همان سوگندی که یاد می‌کنند در انجام مسئولیت‌های ویژه نمایندگی و تکالیف محوله موفق بوده و همانگونه که موظف هستند به خدمت‌های خود ادامه دهند.

امام جمعه فریدونکنار با تبریک هفته جهاد کشاورزی به کشاورزان و مسئولان و مهندسان جهاد کشاورزی، یادآور شد: باتوجه به اینکه سال ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید نامگذاری شده و یک بخش از جهش تولید به وزارت جهاد کشاورزی مرتبط است، مرتبطین به این وزارتحانه باید با ابتکارات خود و باتوجه به توصیه های مقام معظم رهبری در مسیر شعار سال گام بردارند.

جلالی گفت: خام‌فروشی فکر غلطی بوده که از سال‌های گذشته توسط استعمارگران بر افکار مدیران اقتصادی کشور تزریق شده که همین امر مانع جهش تولید در بخش کشاورزی و صنعتی شده است.

وی با اشاره به اینکه از خام‌فروشی باید جلوگیری شود اظهارکرد: مهندسان و مسئولان باید به فکر فرآوری دستاوردهای کشورزی و صنعتی باشند تا بتوانیم تولید و اشتغالزایی بیشتری را شاهد باشیم.

امام جمعه فریدونکنار با انتقاد از گرانی موجود در جامعه خاطرنشان کرد: سنت پروردگار بر آزمایش تمامی افراد است که همه باید مراقب باشند تا در امتحان الهی پیش خداوند رو سفید باشیم؛ نباید برخی از افراد با افزایش چند برابری قیمت کالاها سبب مشکلات برای مردم شوند.

جلالی با بیان اینکه به لطف الهی یکی دیگر از پیش‌بینی‌هایی که مقام معظم رهبری که همان افول آمریکا بوده درحال تحقق است خاطرنشان کرد: با قتل یک مرد سیاه پوست موج عظیمی از اعتراضات در آمریکا به راه افتاده و همین امر یکی دیگر از عوامل نشان دهنده سرازیری قدرت آمریکا است.

وی افزود: شکست و فضاحت فقط مختص به آمریکا نیست بلکه به کشورهای اروپایی و آفریقایی سرایت کرده است.

امام جمعه فریدونکنار در بخش دیگری از خطبه‌های خود با انتقاد از برپایی مجالس معصیت در سطح شهرستان اظهارکرد: برخی از افراد به بهانه‌های مختلف از جوانان دعوت می‌کنند تا در مجالس معصیت‌بار کافه‌ها و رستوران‌ها حضور پیدا کنند و زمینه انحراف و فساد اخلاقی آن‌ها را فراهم می‌کنند که این افراد باید بدانند که کار آن‌ها نه تنها خدمت نیست بلکه خیانت محض و خلاف ارزش‌های دینی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا