هوای گرم همچنان مهمان مازندران است

به گزارش بصیرنیوز،احمد اسدی طی گفت‌وگویی درخصوص پیش‌بینی وضع هوای استان مازندران در چند روز آینده، اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش‌یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران امروز(سه‌شنبه ۲۷ خرداد)، صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش دما و وزش باد، در بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات با افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بیشینه دما امروز در مناطق غربی استان، بین ۳۰ تا ۳۳ درجه سانتیگراد و در مناطق مرکزی و شرقی، بین ۳۴ تا ۳۸ درجه سانتیگراد است.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران تصریح کرد: در روز چهارشنبه هفته‌ جاری آسمان مازندران، صاف تا قسمتی ابری و بیشینه‌ دما در مناطق غربی استان بین ۲۸ تا ۳۱ درجه سانتیگراد و در مناطق مرکزی و شرقی بین ۳۲ تا ۳۵ درجه خواهد بود.

اسدی گفت: انتظار می‌رود در روز پنج‏شنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ خرداد آسمان مازندران، صاف تا نیمه ابری و بیشینه دما در مناطق غربی استان بین ۲۷ تا ۲۹ درجه سانتی‌گراد و در مناطق مرکزی و شرقی بین ۳۰ تا ۳۳ درجه سانتیگراد باشد.

وی ادامه داد: در روز شنبه ۳۱ خرداد و  یکشنبه اول تیر ماه وضعیت جوی در مازندران، صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا