خادمان امام رضا(ع) به فریدونکنار سفر می‌کنند/ برگزاری جشن زیر سایه خورشید در خطه مبارک

به گزارش بصیرنیوز، مهدی آزادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های کانون مرکزی خدمات رضوی فریدونکنار در دهه کرامت امسال اظهارکرد: کاروان خدام حضرت معصومه(س) در منزل خانواده شهدای مدافع حرم فریدونکنار حضور پیدا کرده و آیین تجلیل از دختران شهید و خادمیاران این شهرستان به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) نیز برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: زیارت از راه دور در ویژه برنامه چهارشنبه‌های رضوی در امام‌زاده سید محمد(ع) فریدونکنار در دهه کرامت برگزار می‌شود.

مسئول کانون مرکزی خدمات رضوی فریدونکنار با بیان اینکه گلباران و عطرافشانی مزار شهدا، شرکت در نماز جمعه و غبارروبی و عطرافشانی امام‌زاده سیدقاسم کاردگرمحله در روز تجلیل از امام‌زادگان و بقاء متبرکه، بخش دیگری از برنامه‌های این کانون است، تصریح کرد: نمایشگاه محصولات فرهنگی و خدمات رضوی در مقابل دفتر این کانون برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری جشن زیر سایه خورشید با حضور کاروان خدام امام رضا(ع) و برپایی ویژه برنامه‌هایی چون گلباران مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از کادر پزشکی و پرستاران و رزمایش طرح مواسات خبر داد.

آزادی با اشاره به اینکه مجمع عمومی خادمیاران رضوی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در امام زاده سید محمد فریدونکنار برگزار می‌شود، گفت: کاروان شادی با وسیله نقلیه و ایستگاه صلواتی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در فریدونکنار برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا