فعالیت‌های جهادی مسئولان قضایی امیدوارکننده است/ فشارهای داخلی و خارجی مانع مبارزه با فساد نشود

به گزارش بصیرنیوز، علی‌اصغر باقرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به فرارسیدن هفته قوه قضاییه اظهارکرد: این هفته را خدمت تمامی مسئولان و کارکنان قضایی تبریک عرض نموده و امیدواریم همچنان با قدرت به‌دنبال اجرای عدالت و برخورد با متخلفان باشند.

وی خاطرنشان کرد: روند فعالیت‌های قوه قضاییه در پیگیری و استمرار قاطعانه مبارزه با فساد بسیار مطلوب بوده که نشان از کار جهادی رئیس این قوه و کارکنان آن دارد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس، مسیر برنامه‌های قوه قضاییه را امیدوارکننده دانست و تصریح کرد: پس از انتصاب آیت‌الله رئیسی به عنوان ریاست این قوه برنامه‌های جدی در زمینه مبارزه با فساد و اجرای عدالت قضایی هستیم که انتظار داریم با قدرت این برنامه‌ها ادامه پیدا کند.

باقرزاده تاکید کرد: مسئولان قضایی باید به این نکته توجه داشته باشند که در اجرای برنامه‌های خود به‌ویژه مبارزه با فساد اسیر فشارهای داخلی و خارجی و رسانه‌ها نشوند.

وی گفت: پس از ورود جدی قوه قضاییه به تخلفات، اعتراض‌های مختلفی از سوی برخی افراد مطرح شد که نشان‌دهنده وابستگی افراد مفسد به آنها داشته و به نوعی شریک متخلفان هستند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس یادآور شد: لازم است مسئولان قضایی فارغ از جنجال‌های سیاسی و رسانه‌ای محکم به کار خود ادامه دهند.

باقرزاده با اشاره به اینکه رضایت‌مندی عمومی از عملکرد قوه قضاییه مشهود است اظهارکرد: قاطعیت بیشتر و شفافیت می‌تواند موجب رضایت‌مندی بیشتری شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا