دولت علاقه‌مند ورود به مسائل معیشتی نیست/ مجلس در مبارزه با فساد با هیچ جریانی تعارف ندارد

به گزارش بصیرنیوز، علی‌اصغر باقرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: باتوجه به اینکه یکی از بندهای اصلی بیانیه گام دوم انقلاب عدالت محوری و مبارزه با فساد است و مجلس انقلابی که این بیانیه را سند راهبردی خودش تلقی می‌کند و برای اجرایی کردن بند بند این سند به عنوان راه نجات کشور گام برمی‌دارد.

وی خاطرنشان کرد: رد اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون از مصادیق مبارزه با فساد بود که نمایندگان مجلس در این زمینه ورود پیدا کردند و درحالی که انتظار می‌رفت نمایندگان بهتر عمل کنند اما به لطف الهی این امر محقق شد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس یازدهم در امر مبارزه با فساد با هیچ فرد و جریانی تعارف و شوخی ندارد و همه افرادی که به‌دنبال دست درازی به اموال بیت‌المال کنند باید منتظر اقدام انقلابی مجلس باشند.

این مسئول با بیان اینکه مجلس دغدغه‌های زیادی نسبت به معیشت مردم و گرانی افسارگسیخته کالا، ارز، مسکن و خودرو دارد گفت: متاسفانه دولت علاقمند ورود به مسائل معیشتی نیست اما مجلس بر حسب وظیفه نظارتی که دارد نسبت به این موضوعات ورود خواهد کرد تا بتوانیم گره گشای مشکلات مردم باشیم.

باقرزاده با اشاره به اینکه امید چندانی به دولت برای بهبود وضع جامعه ندارم تاکید کرد: بسیاری از مشکلات موجود به سوءمدیریت و فسادها مرتبط می‌شود که مجلس برنامه‌هایی در این زمینه دارد.

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به شیوع مجدد بیماری کرونا اظهارکرد: باتوجه به افزایش مجدد این بیماری درحال کمک مادی و معنوی به ستاد مقابله با کرونا هستیم.

وی خاطرنشان کرد: اجباری شدن ماسک و جلوگیری از صادرات ماسک برای استفاده در داخل از جمله تصمیمات کمیسیون بهداشت مجلس بود که دولت هم درحال اجرای آن است.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس بر لزوم رعایت مسائل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی تاکید و تصریح کرد: همگان به‌ویژه دولت باید برای مقابله با ویروس کرونا به وظایف خود عمل کنند.

وی با بیان اینکه از موازی‌کاری در ستاد مقابله با کرونا باید پرهیز شود گفت: دولت باید به وظایف قانونی خود در راستای مبارزه با ویروس کرونا به خوبی عمل کند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا