چهره‌های مطرح کشور زنجیره “به وقت روشنایی” تشکیل دهند

به گزارش بصیرنیوز،جمیله طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در رابطه با پویش “به وقت روشنایی”، اظهارکرد: مردم ایران در هر زمان که کشور به آنها نیاز داشت پای کار آمده و حس کمک‌رسانی در آن‌ها متبلور است.

وی با اشاره به اینکه هر یک از ما در قبال یکدیگر و جامعه دارای مسئولیت هستیم، خاطرنشان کرد: به لطف الهی ایرانیان در تمامی صحنه‌ها از پس مسئولیت‌های اجتماعی خود به خوبی برآمدند و در ادامه مسیر هم به همین نحو خواهد بود.

این قهرمان ملی تصریح کرد: باتوجه به اینکه در روزهای گرم سال قرار داریم و این گرما موجب افزایش مصرف برق در کشور می‌شود نیاز است که با عزم همگانی در مصرف برق صرفه‌جویی کنیم.

سرمربی سابق تیم ملی قایقرانی کانوپولو بانوان با بیان اینکه من و خانواده‌ام برای کنترل مصرف برق به پویش “به وقت روشنایی” می‌پیوندیم گفت: بنابر گفته مسئولان امور برق، خاموش کردن ۱۵ دقیقه‌ای کولر در ساعت‌های اوج مصرف که بین ساعت ۱۲ تا ۱۶ بوده و قرار دادن دمای کولر بین ۲۴ تا ۲۶ درجه در هر منزل و اداره سهم زیادی از کاهش انرژی را در پی خواهد داشت.

طهماسبی تاکید کرد: از همه هم استانی‌های عزیز مازندرانی و همچنین مردم سراسر کشور تقاضا می‌کنم با پیوستن به پویش “به وقت روشنایی” در مصرف برق صرفه جویی کرده چراکه با مصرف بهینه می‌توانیم شاهد کم شدن خاموشی‌ها باشیم و همچنین حاصل این صرفه‌جویی صرف محرومیت‌زدایی در مناطق محروم می‌شود.

این قهرمانی ملی با ارائه پیشنهادی به چهره‌های ورزشی، هنری و فرهنگی کشور برای پیوستن به پویش “به وقت روشنایی” گفت: اگر چهره‌های ورزشی، فرهنگی و هنری سراسر کشور پوسترهای “به وقت روشنایی” را در صفحات مجازی خود استوری و هر کدام از این چهره‌ها ۱۰ نفر را برای پیوستن به این پویش دعوت کنند می‌توانیم زنجیره گسترده‌ای را برای فرهنگ‌سازی کاهش مصرف برق در جامعه ایجاد کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا