اختصاص دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار ویژه برای کمربندی فریدونکنار

به گزارش بصیرنیوز، مهران کفاش در حاشیه بازدید از پروژه کمربندی فریدونکنار و در گفت‌‌وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: پروژه کمربندی فریدونکنار به یک پروژه فرسایشی تبدیل شده و این طولانی شدن به‌ هیچ عنوان مورد تایید نیست.

وی خاطرنشان کرد: اما باید به این موضوع توجه داشت که بسیاری از کارهای صورت گرفته در مدت یک سال اخیر بوده که نشان از اراده مجموعه وزارتخانه، مسئولان استانی و شهرستانی و افراد مرتبط در این پروژه دارد.

معاون امور مجلس و استان‌های وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: بزرگترین مشکلی که وجود دارد در زمینه اعتبارات بوده و باتوجه به فرسایشی شدن پروژه و تغییر زیاد قراردادها و نرخ‌ها شاهد عقب ماندگی هستیم.

این مسئول یادآور شد: در سال جهش تولید پروژه کمربندی فریدونکنار ازجمله پروژه‌های اولویت‌دار برای شعار سال است و به همین خاطر نگاه ویژه به آن می‌شود و بخش زیادی از کار تا شهریور ماه به اتمام می‌رسد.

کفاش افزود: مبلغ دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به‌صورت نقدی و همچنین مبلغی به‌صورت اوراق ظرف مدت کوتاهی برای این پروژه تزریق می‌شود؛ به‌هیچ عنوان کمربندی فریدونکنار را رها نمی‌کنیم و حتی اگر لازم باشد به‌صورت هفتگی از پروژه بازدید می‌کنیم.

وی با اشاره به وضعیت برخی از پروژه‌های با عمر طولانی در مازندران گفت: پروژه‌های با پیشرفت ۶۰ درصد به بالا در سال جهش تولید برای تزریق اعتبار از اولویت ما برای اتمام قرار دارد.

معاون امور مجلس و استان‌های وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه ۳۷۲ پروژه راه و شهرسازی در نقاط مختلف مازندران اعم از اصلی و فرعی درحال اجرا است اظهارکرد: از این میزان ۱۱ پروژه در قالب پروژه‌های جهش تولید و اولویت‌دار انتخاب شدند.

کفاش با اشاره به اینکه تامین قیر از جمله مشکلاتی بود که در پروژه‌ها وجود داشت خاطرنشان کرد: با مصوبه نمایندگان مجلس برای اختصاص قیر رایگان بخش زیادی از مشکلات پروژه‌ها برطرف می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا