حاج‌کناری؛ “کمک مومنانه” موج همدلی را در جامعه ایجاد کرد/ مسئولان و خیران با هم در کنار مردم باشند

به گزارش بصیرنیوز،عباس حاج‌کناری در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: رزمایش کمک مومنانه که مقام معظم رهبری توصیه به انجام آن داشتند و ورزشکاران هم همراه با اقشار مختلف در این کار خیر شریک بودند توانست کمک حال افرادی باشد که در ماجرای بیماری کرونا آسیب دیدند.

وی خاطرنشان کرد: کمک مومنانه اتفاق جالبی بود که موجب همدلی و همدردی در بین جوامع ورزشی و آحاد مختلف مردم شده و تسهیل برای معیشت خانواده‌ها آسیب‌پذیر بوده است.

مربی تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به اینکه رزمایش کمک مومنانه سبب تقویت روحیه معنوی در جامعه شد تصریح کرد: در این رزمایش هم کسانی که کمک کننده بودند حس خوبی به آن‌ها دست می‌داد و همچنین باعث خوشحالی خانواده‌هایی که کمک دریافت می‌کردند شده بود.

قهرمان سابق کشتی جهان یادآور شد: یکی از برکات رزمایش کمک مومنانه این بود که ارتباط صمیمانه‌ای بین اعضای گروه‌های جهادی که شاید برخی از آن‌ها سال‌ها از یکدیگر دور بودند به‌وجود آمد و این اتفاق موجب شد که به هم نزدیک شوند.

حاج‌کناری با بیان اینکه بنابر توصیه‌های دینی ما ثواب کار نیک چند برابر است و ارزش هدایای که بخشیده شده دوباره به انسان نبکوکار بازگشت داده می‌شود، ادامه داد: از کسانی که دارای تمکن مالی هستند می‌خواهیم در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه شرکت کنند تا به نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا کمکی شود.

مربی تیم ملی کشتی تاکید کرد: از مسئولان می‌خواهیم تا کمک‌های بیشتری برای آسیب‌دیدگان بیماری کرونا درنظر بگیرند و هم اینکه نسبت به حضور کارکنان دولت در ادارات تسهیل قائل شوند چراکه این امر می‌تواند در جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری نقش موثری داشته باشد.

وی ادامه داد: تصمیمات مسئولان می‌تواند در کاهش این بیماری بسیار موثر باشد چراکه جامعه از این تصمیم‌گیری ها تاثیر می‌گیرد.

قهرمان سابق کشتی جهان با اشاره به اینکه به پویش “کمک مومنانه” می‌پیوندم گفت: از تمام افراد و به‌ویژه ورزشکاران دعوت می‌کنم تا در پویش کمک مومنانه شرکت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا