خیران فقر جدید را درک کنند/ سنگینی سایه کمبودها بر سر استعدادها

به گزارش بصیرنیوز، محمدمهدی نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: با استفاده از ظرفیت خیرین فریدونکناری در دو زمینه پروژه‌های ورزشی و حوزه بهزیستی ورود جدی داشته‌ایم که نتیجه آن سالن ورزشی در حال احداث روستای بی‌نمد و همچنین اهدای زمین توسط یکی از خیران برای ساخت اداره بهزیستی و اورژانس اجتماعی است.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه جوانان جمعیت خوب جامعه را تشکیل می‌دهند و توجه به نیازهای آنان امری ضروری است به همین سبب در زمینه پروژه‌های ورزشی اقدامات لازم با جدیت درحال پیگیری است.

فرماندار فریدونکنار با بیان اینکه از خیران می‌خواهیم تا فقر جدید را درک کنند، تصریح کرد: زمانی فقارت در زمینه نداشتن پوشاک و کمبود خوراک معنا پیدا می‌کرد اما درحال حاضر با پیشرفت جامعه و تکنولوژی اگر خانواده‌ای توان خرید گوشی هوشمند و یا تبلت که امروزه به واسطه شیوع بیماری کرونا و آموزش‌های مجازی از نیازهای ضروری فرزندان است را نداشته باشد به نوعی دچار فقر است.

نصیری ادامه داد: برخی از دانشجویان که دارای استعداد فروان هستند و از جمله نخبگان محسوب می‌شوند که برای پرورش استعدادهای خود نیاز به ابزار جدید دارند و خرید این ابزار از توان والدین خارج است که با کمک خیرین می‌توان فرصت‌های بسیار خوبی را به‌وجود آورد.

وی با اشاره به اینکه این فقرها که به معنی نداشتن‌ها است در حال تغییر شکل بوده و برای افراد و مناطق مختلف وجود دارد، گفت: کمبودها متفاوت بوده که در برخی از مناطق کمبود کتابخانه، اماکن ورزشی، کارآفرینی، پارک علم و فناوری و دیگر موارد وجود داشته و همین این موارد نیاز به درک فقر جهان جدید دارد تا استعدادهای نهفته شکوفا شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا