اعضای هیات رئیسه شورای شهر فریدونکنار مشخص شدند/ مشهود بودن دودستگی با آرا معنادار

به گزارش بصیرنیوز، جلسه انتخاب هیات رئیسه شورای پنجم فریدونکنار برای سال پایانی با حضور نصیری فرماندار و تمامی اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد.

در انتخابات رئیس شورا که فقط مصطفی شیاری ۷۲ ساله کاندیدا شده بود با سه رای مثبت و دو رای ممتنع توانست به کرسی ریاست دوره پنجم شورای شهر فریدونکنار که سال آخر خود را طی می‌کند تکیه زند.

پس از انتخاب رئیس، نوبت به انتخاب نائب رئیس و منشی رسید که سید جواد قاسمی با سه رای مثبت و دو رای ممتنع و همچنین مهدی بابکی با چهار رای مثبت و یک رای ممتنع به ترتیب نائب رئیس و منشی سال پایانی دوره پنجم شورای شهر فریدونکنار شدند.

همچنین سید جواد قاسمی با سه رای مثبت و دو رای ممتنع به عنوان خزانه‌دار و مهدی بابکی با چهار رای مثبت و یک رای ممتنع به‌عنوان سخنگوی شورای اسلامی شهر انتخاب شدند.

به گزارش بصیرنیوز، شکاف به‌وجود آمده در شورای شهر فریدونکنار به حدی است که جلسه انتخابات هیات رئیسه دو بار برگزار شده و درحالی که همین آرا ممتنع موجب شده بود در دور اول اعضا به نتیجه نرسند اما این بار در یک حرکت معنادار شاهد آرا ممتنع در بسیاری از رای‌گیری هیات رئیسه بودیم و در نهایت رئیس و نائب رئیس با آرا حداقلی به منصب رسیدند.

اما نکته‌ای که جالب توجه است اینکه شیاری در نیمه راه دومین مرحله ریاست شورا و پس از ۱۴ ماه ریاست، از این پست استعفا داده بود اما چگونه شد که دوباره تصمیم به کاندیداتوری گرفته مشخص نیست.

گفتنی است، حدود یک سال تا پایان زمان مسئولیت شورای دوره پنجم باقیمانده و اعضای محترم شورای شهر فریدونکنار اگر می‌خواهند نام نیکی از خود به یادگار بگذارند باید کدورت‌ها را کنار گذاشته و فقط به رفع مشکلات مردم بیاندیشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا