“امت امام حسین” فریدونکنار بیانیه محکومیت صادر کردند/ لزوم برخورد مناسب مسئولان با عاملان رفتار زننده

به گزارش بصیرنیوز، در پی رفتار هنجارشکنانه تعدادی از مسافران همزمان با ایام عزاداری امام حسین(ع) در شهرستان فریدونکنار و انتشار تصاویر آن در صفحات مجازی این شهرستان و استان “امت امام حسین(ع)” فریدونکنار بیانه‌ای را صادر کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

“بسم الله الرحمن الرحیم”

این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است. امام خمینی(ره)

در روزهایی که شمیم سیدالشهدا(ع) در کشورهای مختلف دنیا به‌ویژه ایران اسلامی پیچیده است و هیات‌های مذهبی با شور و شعور هرچه تمام‌تر و با رعایت مسائل بهداشتی درحال اقامه عزای حسینی هستند، برخی افراد و جریان‌ها با اقداماتی در پی توهین به ساحت مقدس امام حسین(ع) هستند.

در پی انتشار تصاویری زننده در صفحات مجازی از رفتار نابهنجار برخی از مسافران در شهرستان فریدونکنار که علاوه بر بی‌توجهی نسبت به مسائل بهداشتی در گوشه ای از شهر دست به رفتارهای زشت و موهن زده‌اند احساسات عزاداران حسینی جریحه‌دار شده است.

هیات‌های مذهبی شهرستان فریدونکنار که امسال در قالب یک هیات واحد به نام “امت امام حسین(ع)” پرچم عزاداری برای سرور و سالار شهیدان برافراشته‌اند ضمن محکوم کردن رفتارهای زشت و زننده برخی از مسافران، از مسئولان شهرستانی میخواهیم به شدت با اینگونه افراد برخورد لازم صورت گیرد.

امت امام حسینی خطه‌مبارک که برای همیشه ایام پرچمدار ولایت‌مداری و انقلابی‌گری است و در مسیر شهید حاج حسین بصیر حرکت می‌کند هیچگاه به ولنگاران اجازه نخواهد داد که فریدونکنار را حیات خلوتی برای کارهای کثیف خود انتخاب کنند.

“امت امام حسین(ع)” شهرستان فریدونکنار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا