دشمن در پی دور نگه‌داشتن قشر مذهبی از سیاست است/ ایثار جان و مال، ویژگی ذاتی ملت ایران

به گزارش بصیرنیوز، حجت‌الاسلام غلامحسن تسخیری در رزمایش کمک مومنانه فریدونکنار که با حضور مسئولان و مردم این شهرستان در مصلی نمازجمعه برگزار شد اظهارکرد: همدلی مردم ایران در مقابله با ویروس منحوس کرونا بسیاری ‌دیدنی و قابل تمجید بوده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن در قبال ملت ایران و به‌ویژه قشر مذهبی برنامه‌ریزی دارد گفت: یکی از خاخام‌های یهودی، قشر مذهبی ایران را تنها دشمنان خود برشمرد و با بیان اینکه مابقی مردم سرگرم شهوت‌رانی و دستیابی به پول بیشتر هستند چالشی به وجود نمی‌آورند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه کربلا خاطرنشان کرد: دشمنان در پی این هستند که قشر مذهبی را از سیاست دور نگه دارند و به آن‌ها تلقین کنند که سیاست کثیف است تا آن‌ها سرگرم ظواهر اسلام شوند و هیچ چیزی از اسلام و سیاست اسلامی فرانگیرند.

تسخیری با بیان اینکه تهیه بسته‌های معیشتی رزمایش کمک مومنانه هزینه در راه اسلام است تصریح کرد: این برنامه‌ها تن دشمن را به لرزه در می‌آورد و آنها را وادار به عقب‌نشینی می‌کند چراکه آمریکایی‌ها با سوءاستفاده از شیوع بیماری کرونا خواستند فشار اقتصادی بیشتری به کشور ما وارد کرده تا جمهوری اسلامی ایران تسلیم خواسته‌های آنان شود.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران در مسیر مبارزه با ویروس کرونا هم سیلی محکمی به دشمنان زدند یادآور شد: ملت ایران به آمریکا و اروپا نشان داد که جمهوری اسلامی مانند آن کشورها بر سر یک ماسک دزدی نمی‌کند و راهزنانه ماسک‌های دیگر کشورها را به نفع کشور خود مصادره نمی‌کند چراکه جمهوری اسلامی مملکت حسینی و دارای مکتب امام خمینی(ره) است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه کربلا ادامه داد: همانطور که امام خمینی(ره) جنگ را یک نعمت دانستند، مقام معظم رهبری هم با پیشنهاد اجرای رزمایش کمک مومنانه ویروس منحوس کرونا را برای کشور تبدیل به یک فرصت کردند.

تسخیری با بیان اینکه انقلاب اسلامی با خون‌های شهدا تضمین شده است اظهارکرد: اینکه برخی افراد فکر بکنند با چند طراحی و هیاهو انداختن می‌توانند به اهداف خود برسند در اشتباه هستند چراکه این ملت فهمیده است باید با دشمنان خود چگونه مواجه شود.

وی با اشاره به اینکه مردم مذهبی ما سکولار نیستند خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی یک قشر مذهبی سیاسی، آگاه به زمان و اقدام به موقع هستند که دشمنان را نه تنها در کشور ما زمین گیر کردند بلکه در ۴۰ کیلومتری مرزهای ایران آن‌ها را متوقف و اجازه ندادند دست‌های کثیفشان به حرم مطهره حضرت زینب(س) برسد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه کربلا تصریح کرد: ملتی که به راحتی از جان و فرزندان خود می‌گذرد مشخص است که به آسانی مال خود را برای کمک به نیازمندان اهدا می‌کند و این کاری بسیار باارزش و مقدس است.

تسخیری یادآور شد: دشمنان انقلاب اسلامی ۴۱ سال به‌دنبال ضربه زدن با شیوه‌های مختلف هستند اما کورخواندند و امیدواریم به لطف الهی پرچم انقلاب را بتوانیم به دست امام زمان(عج) برسانیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا