جمع‌آوری و توزیع کمک‌های مردمی به ارزش ۸۰۰ میلیون تومان در فریدونکنار

به گزارش بصیرنیوز، محمد برمر در حاشیه رزمایش کمک مومنانه فریدونکنار در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: همزمان با سراسر کشور، شهرستان فریدونکنار هم پیرو منویات مقام معظم رهبری اقدام به اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه کرد تا بتواند بخشی از دردهای آسیب دیدگان بیماری کرونا را کم کند.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های مومنانه در معیشت خانواده‌های نیازمند موثر واقع شد خاطرنشان کرد: هر قدر که از طول عمر بیماری کرونا می‌گذرد ابعاد کمک‌های مومنانه گسترش پیدا کرد و فراتر از سبدهای معیشتی به نذر خون رسیده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار تصریح کرد: این شهرستان همانند مبارزات دوران ستمشاهی، دفاع مقدس و دیگر صحنه‌هایی که انقلاب اسلامی نیاز داشت در دفاع از سلامت هم خوش درخشید.

برمر یادآور شد: در این مرحله از تهیه کمک‌های معیشتی که از عید غدیر تا ایام تاسوعا و عاشورای حسینی بوده تعداد دو هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی میانگین هر بسته ۳۰۰ هزار تومان در مجموع به ارزش ۷۰۰ میلیون تومان جمع‌آوری شد.

وی افزود: با همکاری بسیج دانش‌آموزی و آموزش و پرورش تعداد ۲۳۵ بسته لوازم‌التحریر به ارزش ۵۰ میلیون تومان برای دانش‌آموزان نیازمند تهیه شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار ادامه داد: مبلغ ۴۰ میلیون تومان کمک هزینه تامین جهیزیه برای نوعروسان و همچنین مبلغ ۱۱ میلیون تومان برای درمان و دارو از سوی خیرین نیکوکار کمک اهدا کردند.

برمر خاطرنشان کرد: از ظرفیت ادارات بالغ بر ۸۰۰ بسته معیشتی با همکاری حوزه بسیج اداری و کارگری جمع آوری شده و همچنین برپایی مراسم عزاداری در ایام محرم توسط هیات‌های فریدونکنار به صورت تجمیعی و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مصلی نمازجمعه الگوی بسیار خوبی را برای دیگر هیات‌های استان به‌وجود آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا