سلامت دانش‌آموزان در اولویت مدیران آموزش و پرورش قرار گیرد

به گزارش بصیرنیوز، محمدمهدی نصیری در آئین بازگشایی مدارس فریدونکنار که در دبستان دخترانه ام‌الائمه برگزار شد، اظهارکرد: در طول تاریخ بشر مشکلات زیادی به‌وجود آمده که خاصیت انسان گذر از این شرایط با انطباق‌پذیری و انعطاف‌پذیری است.

وی با اشاره به اینکه بیماری کرونا برای تمام دنیا بوده و سراسر جهان با آن درگیر هستند خاطرنشان کرد: به دلیل شرایطی ویژه مانند تحریم در کشور ما مشکلات زیادی نسبت به کشورهای دیگر داریم اما خوشبختانه با تلاش شبانه‌روزی مدیران و معلمان چراغ تعلیم و تربیت خاموش نشد.

فرماندار فریدونکنار ادامه داد: تلاش دانش‌آموزانی که با سپری کردن شرایط ویژه درحال ادامه تحصیل هستند هم ستودنی است.

نصیری با تاکید بر اینکه سلامت دانش‌آموزان باید در اولویت مدیران تعلیم و تربیت باشد گفت: مسئولان آموزش و پرورش باید توجه داشته باشند سلامت دانش‌آموزان تضمین و حفظ شود چراکه این فرزندان به نوعی سرمایه‌های آینده و امانت ما هستند.

وی با بیان اینکه همه نادارایی که ما را از پیشرفت باز دارد فقر جدید محسوب می‌شود یادآور شد: داشتن وسایل کمک آموزشی به‌ویژه در شرایط بیماری کرونا بسیار ضروری است.

فرماندار فریدونکنار در پایان با طرح پرسش مهر از دانش‌آموزان خواست تا پاسخ دهند در شرایط کرونا چه می‌توان کرد که محیطی با نشاط و شاداب به‌وجود آید؟

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. یک پزشک عفونت: این بیماری دروغی بیش نیست ۱۰سال پیش آقای بیل گیتس گفت میخواهیم از طریق واکسیناسیون ۱۵تا۲۰درصد جهان کم کنیم بنابراین به بهانه های مختلف مردم سرماخورده را بستری کرده و با داروهایی از قبل تهیه شده علی الخصوص آنتی بیوتیک های قوی و خشک کننده بدن آنها را ارجاع به ICU میدهند و بعد هم مرگ و الفاتحه در کشور ما هم که عضو سازمان جهانی بهداشت هست این برنامه و این جنایت در حال اجراست و متاسفانه مسئولان مخالف این برنامه از طریق دولت تطمیع و تهدید شده اند ولال مونی گرفته اند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا