برگزاری ۴۰ برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس فریدونکنار/ رزمندگان جنگ تحمیلی الگوی “ما می‌توانیم” هستند

به گزارش بصیرنیوز، محمد برمر در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: پیامبر اکرم(ص) اسکلت اسلام عزیز را پایه‌گذاری کردند و اهانت کشورهای غربی به ساحت پیامبر و قرآن کریم نشان از شخصیت وحشی آنها دارد.

وی خاطرنشان کرد: این اقدامات مسلمانان را برای ادامه مسیر پیامبر اسلام(ص) مصمم‌تر کرده و چهره اصلی و باطنی غربی‌ها را نمایان می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس پر از نمادها و صحنه‌هایی است که همه نشان از ایثارگری و آرمان‌خواهی دارد.

برمر با بیان اینکه دفاع مقدس صحنه الگوسازی برای رشد و پیشرفت است گفت: اینکه رزمندگان در جنگ تحمیلی با دستان خالی توانستند دشمن تا دندان مسلح را عقب برانند تجلی شعار ما می‌توانیم بوده و این شعار باید امروزه در جامعه ما تحقق پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران درحال حاضر الگوی حرکتی بسیاری از کشورها است یادآور شد: انقلاب اسلامی با پشت سر گذاشتن بسیاری از بحران‌ها، هم‌اکنون به مرحله‌ای از ظرفیت رسیده که الگوی کشورهای دیگر است و البته باید در این مسیر با دقت حرکت شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار خاطرنشان کرد: دفاع مقدس برگرفته از مکتب سیدالشهدا(ع) و پیروی از ولایت مطلقه فقیه بوده است.

برمر با بیان اینکه امسال چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس است که نشان از بلوغ این اتفاق مهم دارد، ادامه داد: گفتمان جمهوری اسلامی که گفتمان مقاومت در سطح جهان است باید در چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس به خوبی در دنیا منعکس شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس سلامت محور خواهد بود اظهارکرد: باتوجه به شیوع بیماری کرونا برنامه‌های هفته دفاع مقدس با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار و به‌دنبال انتقال پیام دفاع مقدس خواهیم بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار تصریح کرد: ۴۰ برنامه شاخص از سوی سپاه ناحیه فریدونکنار در زمینه‌های ورزشی، فرهنگی، بصیرتی، خدمت‌رسانی، جهادی، اقتصادمقاومتی، تعلیم و تربیت و آموزشی برای هفته دفاع مقدس درنظر گرفته شده است.

برمر گفت: برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس، خاطره‌گویی رزمندگان در فضای حقیقی و مجازی، گشت‌های محلات، مسابقه نقاشی، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری ۴۰ آئین آبروی‌محله در کوچه شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا، مسابقه کتابخوانی در فضای مجازی و پاسخ به شبهات و صبحگاه مشترک خدمت از جمله برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس در فریدونکنار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا