تاکید بر پرهیز از شایعه‌سازی و نظارت بر بازار تا گلایه از ضعف اینترنت در فریدونکنار

به گزارش بصیرنیوز، نخستین جلسه شورای اداری فریدونکنار با حضور حجت‌الاسلام جلالی امام جمعه، نصیری فرماندار، شیاری رئیس شورای شهر، هاشم‌پور فرمانده انتظامی و جمعی از مسئولان ادارات و نهادها در مجتمع شهید رجایی برگزار شد.

افراد مسئولیت‌گریز به‌دنبال تخریب افکارعمومی و شایعه‌سازی هستند

حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی امام جمعه فریدونکنار در ابتدای این جلسه اظهارکرد: همه در جامعه از افراد عادی تا مسئولان برای خود مسئولیت دارند و باید به نحو خوبی این مسئولیت‌ها را انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه مردم در قبال مسئولیت سه دسته هستند خاطرنشان کرد: برخی افراد مانند رزمندگان دفاع مقدس مسئولیت‌پذیر بوده، برخی افراد مسئولیت‌گریز و راحت‌طلب و برخی دیگر مسئولیت‌ستیز هستند که نه تنها مسئولیت قبول نمی‌کنند و راحت در خانه‌های خود نمی‌نشینند بلکه به‌دنبال تخریب افکارعمومی و شایعه‌سازی هستند.

امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: شهدا و خانواده‌های آنان از جمله مسئولیت‌پذیرانی بودند که در راه دین خدا مسئولیت سنگینی را پذیرفتند و همانطور که شهدا ولایت را تنها نگذاشتند ما نباید بگذاریم که ولی‌فقیه در جامعه احساس کند که تنها است.

جلالی ابراز امیدواری کرد که از انتشار شایعات بی‌اساس پرهیز شود گفت: کسانی که این کارها را می‌کنند از خون شهدا باید بترسند.

ضعف اینترنت در فریدونکنار مشهود است

محمدمهدی نصیری فرماندار فریدونکنار در جلسه شورای اداری با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس اظهارکرد: همه ما باید در مسیر حرکت شهدا بوده و خائن به خون آن‌ها نباشیم.

وی با قدردانی از زحمات دادستان، فرمانده انتظامی و فرمانده سپاه در کشفیات مشروبات الکلی، یادآور شد: بسیار خوشحالیم که در شهری زندگی می‌کنیم که افرادی با تلاش شبانه‌روزی به فکر امنیت مردم هستند.

فرماندار فریدونکنار با اشاره به اینکه هویت ملت ایران زیر چتر مصائب قرار گرفته است ادامه داد: جای قدردانی دارد از مدافعان سلامت، اصحاب رسانه و به‌ویژه خیرین که همکاری بسیار خوبی در ایام کرونایی داشتند.

نصیری خاطرنشان کرد: از هیات‌های عزاداری فریدونکنار که بهترین شیوه عزاداری را در ایام دهه اول محرم انجام دادند قدردانی می‌کنم.

وی تاکید کرد: زراعت چوب باید توسط مسئولان جهاد، منابع طبیعی و شهرداری پیگیری شود تا در حاشیه آب بندان‌ها، ادارات و سطح شهرها نهال کاشت شود.

فرماندار فریدونکنار تصریح کرد: در زمینه تسهیلات کرونایی، طرح اقدام ملی مسکن و مسکن مهر اقدامات خوبی انجام شده که امیدواریم امسال بهتر این موضوعات توسط دستگاه‌های مربوطه پیگیری شود.

نصیری بر لزوم جدی گرفتن نظارت بر بازار توسط دستگاه‌های نظارتی تاکید کرد و گفت: این روزها جنگ سختی درگرفته و باتوجه به کاهش بی‌سابقه درآمد اداره مملکت سخت شده است.

فرماندار فریدونکنار افزود: البته پیروزی‌های خوبی در همین روزها به دست آورده‌ایم که آمریکا ضربات سختی را از کشور ما در مجامع جهانی دریافت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: ضعف اینترنت در فریدونکنار مشهود است و این درحالی بوده که مدارس و دانش‌آموزان در این روزها نیاز به اینترنت قوی دارند.

به گزارش بصیرنیوز، در پایان این جلسه حجت‌الاسلام نجفی به‌عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی، یحیی‌پور اداره آب و فاضلاب، نیک‌پور اداره بهزیستی، نعمتی مجتمع شهید رجایی، میررمضانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، شیاری ریاست شورای اسلامی شهر و بزرگیان شبکه بهداشت و درمان معرفی شدند.

همچنین از اسماعیل‌زاده مدیر آموزش و پرورش، حیدری رئیس اداره برق، اسماعیلی رئیس اداره صمت، هادی‌زاده مدیر جهادکشاورزی، شیاری رئیس اداره گردشگری، ساتری رئیس سابق شبکه بهداست، جعفرنیا رئیس سابق اداره آب و فاضلاب، ابراهیمی رئیس اداره راهداری و کارمندان نمونه دستگا‌ه‌های دولتی فریدونکنار گیتا نصراللهی اداره صمت، سکینه پورمشهدی تامین اجتماعی، عالمه ورزی بنیاد شهید، سمانه زلیکانی شبکه بهداشت، کریم طالبی فرمانداری، مهران بابادوست گمرک، نوروز شیرزاد غله، امیر پوراحمدعلی آموزش و پرورش، محمدعلی خلیل‌تبار راهداری، بهنام شعبانی بندر، حبیبی اداره برق، مهدی بزرگی بخشداری دهفری، نادر محمدی مالیات، معماریان جهاد کشاورزی تجلیل به‌عمل آمد.

گفتنی است از روح الله پیوسته و محمد فلاح مسئولان هیات بیت‌الحسن و هیات بین‌الحرمین که در زمینه مقابله با شیوع بیماری کرونا فعالیت‌های خوبی انجام داده بودند تجلیل شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا