دولت جوان و انقلابی موجب سرعت فعالیت در کشور می‌شود/لزوم تلاش بیشتر نمایندگان برای جبران بی‌حالی دولت

به گزارش بصیرنیوز، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در سی و سومین یادواره سرداران و ۴۳ شهید روستای ازباران فریدونکنار اظهارکرد: یکی از مهمترین ویژگی‌های دین ما، تسلیم شدن در برابر دستورات خداوند و بندگی خلق در برابر مخلوق است.

وی با اشاره به اینکه عهد خلق انسان، بندگی در برابر معبود بوده است خاطرنشان کرد: اما برخی از انسان‌ها در زمین بر این عهد پایدار نماندند.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بهترین مخلوقان در طول تاریخ امتحان‌های بیشتری می‌شوند تا ظرف وجودی آن‌ها برای عالمیان مشخص شود.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه شهدا در صدر مخلوقات عالم قرار دارند گفت: شهدا با نثار جان خود که از با ارزش‌ترین سرمایه‌های انسان است برای دین خدا کامل‌ترین بندگی را به‌جا آوردند.

وی یادآور شد: حاج قاسم سلیمانی از جمله شهدایی بود که شهادت را گدایی می‌کرد و روح شهید سلیمانی و شهدای دیگر به‌دنبال پرواز به‌سوی خالق خود بود.

این مسئول ادامه داد:کشور ما درحالی که با فشارهای زیاد داخلی و خارجی رو به رو است اما از برکات دفاع مقدس و شهدا دوام می‌آورد و آن‌ها نمی‌گذراند دشمنان توکل و توسل را از ملت ایران بگیرند.

نائب رئیس اول مجلس با بیان اینکه شیاطین امروز به‌دنبال القای تنها بودن کشور ایران هستند یادآور شد: دشمن در زمان دفاع مقدس و همچنین دفاع از حرم با قدرت‌تر از کشور ما بوده و با هزینه‌های زیاد مالی و نظامی به‌دنبال شکست رزمندگان ایرانی بودند اما هیچ غلطی نتوانستند انجام دهند و پیروزی از آن رزمندگان ما شد.

قاضی‌زاده هاشمی تاکید کرد: شهدا موجب شدند که یک وجب از خاک میهن به‌دست دشمن قرار نگیرد و اگر نام و یاد شهدا زنده نماند هویت ما از بین می‌رود.

وی اظهارکرد: تا زمانی که زندگی انسان بر روی کره زمین و جدال و حق و باطل ادامه دارد مجهادت، شهادت، ایستادگی و مبارزه وجود دارد.

نائب رئیس اول مجلس با بیان اینکه امروز ایران اسلامی رسالت بزرگی به‌عهده دارد خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه جمهوری اسلامی یک انقلاب بزرگ را در دنیا رقم زده باید در مسیر تمدن‌سازی ابتدا کشور خودمان را اصلاح کنیم تا سپس الگویی برای دیگر کشورها شود.

این مسئول با اشاره به اینکه دشمنان هیچگاه از دشمنی خود دست برنمی‌دارند، تصریح کرد: مردم و مسئولان جمهوری اسلامی باید دشمن را از هدف‌های خود دور نگه دارند.

وی با بیان اینکه بنابر فرموده مقام معظم رهبری مجلس یازدهم مجلس امید و انتظار است گفت: شاید در نگاه نخست این بیانات تعریف باشد اما در واقع افزودن مسئولیت‌ها به دوش نمایندگان مجلس یازدهم است.

قاضی‌زاده هاشمی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه دشمنان فشار زیادی به کشور ما می‌آورند و همچنین دولت کنونی هم حال خوبی ندارد، نیاز به تلاش بیشتر نمایندگان مجلس است.

نائب رئیس اول مجلس با اشاره به اینکه تا یک سال آینده شرایط سختی را پیش رو داریم یادآورشد: امیدواریم که دولت بعدی یک دولت جوان انقلابی و حزب‌الهی باشد تا سرعت فعالیت‌ها بیشتر شود.

وی افزود: اینکه در برخی از نقاط با ملاحضات حرکت می‌کنیم به خاطر مصالح کشور است که امیدواریم مردم این موارد را به خوبی درک کنند که البته درک می‌کنند.

هاشمی اظهارکرد: دشمنان در اقدام اخیر با راه‌اندازی جنگ ارمنستان و آذربایجان به‌دنبال دوقطبی سازی قومیتی در کشور ما هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا