شرمنده خانواده‌های شهدای گمنام دفاع مقدس هستیم/فرزندم به‌دنبال گمنامی بود

به گزارش بصیرنیوز، پس از فراق پنج ساله و در آستانه رحلت پیامبر اسلام(ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا(ع) دوباره دیار علویان معطر به عطر شهدای مدافع حرم شد.

با اعلام خبر بازگشت پیکر مطهر پنج شهید مدافع حرم، علی عابدینی، رضا حاجی‌زاده، محمد بلباسی، حسن رجایی‌فر و محمود رادمهر دل‌های عاشقان شهدا، مشتاقانه منتظر ورود این دلاورمردان به استان لاله‌خیز مازندران است.

یوسف‌ عابدینی پدر شهید مدافع حرم “علی عابدینی” از شهدای مدافع حرم که در منطقه خان‌طومان سوریه آسمانی شد در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: با تماس دوستان و آشنایان که از فضای مجازی خبر شناسایی پیکر شهید علی عابدینی را دریافت کرده بودند این موضوع را مطلع شدیم و به‌خاطر اینکه هر از چندگاهی شایعات در فضای مجازی منتشر می‌شود خبر را باور نکردیم.

وی خاطرنشان کرد: پس از انتشار خبر در رسانه‌های رسمی و صدا و سیما به صحت خبر اطمینان پیدا کرده و خوشحال شدیم.

این پدر شهید مدافع حرم تصریح کرد: شاید خبر خوشحال کننده‌ای بوده اما در واقع با این خبر ما شرمنده خانواده‌های شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس شدیم که پس از گذشت بیش از ۳۵ سال هنوز چشم انتظار عزیزان خود هستند.

عابدینی گفت: پس از شنیدن خبر شناسایی پیکر فرزندم، برای دختران و پسران شهدای گمنام دفاع مقدس اشک ریخته و از خداوند آرزوی صبر برای آن‌ها کردم.

وی ادامه داد: خداوند ظرفیت ما را در همین مدت پنج سال قرار داد و امیدواریم که خبر خوش شناسایی پیکر شهدای گمنام دیگر هم به خانواده‌های آنان برسد.

این پدر شهید مدافع حرم با بیان اینکه فراق و دوری فرزند حتی برای مدت کوتاهی سخت است یادآورشد: با صبر و استقامتی که خدا به ما عطا کرد و همچنین دلداری و پشتیبانی دوستان، همکاران به‌ویژه مردم خوب فریدونکنار که نگذاشتند ما احساس دلتنگی کنیم موجب شد تا بتوانیم داغ از دست دادن فرزند را تحمل کنیم.

عابدینی با اشاره به اینکه بسیاری از ویژگی‌های شخصیتی شهید “علی عابدینی” پس از شهادتش مشخص شد اظهارکرد: این شهید هیچ علاقه‌ای به شهرت و معروفیت نداشت و همیشه به‌دنبال گمنامی بود.

وی افزود: درحالی که پس از مجروح شدن میخواستیم در زمان بازگشت او برنامه‌ای را تدارک ببینیم و مراسمی برگزار کنیم اما به هیچ عنوان قبول نکرد و حتی از نصب بنر جلوگیری کرد و نیمه شب به منزل آمد تا کسی متوجه حضورش نشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا