جریان تحریف به‌دنبال فراموشی ۱۳ آبان است/دولت با برنامه‌ریزی از احتکار و قدرت دلالان جلوگیری کند

به گزارش بصیرنیوز،حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی در خطبه‌های نماز جمعه فریدونکنار با تبریک میلاد پیامبر اکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: شیعه و سنی دارای دین، پیامبر، کتاب و قبله مشترکی هستند و لازم است هفته وحدت ارج نهاده شود که البته مقام معظم رهبری نسبت به این موضوع تاکید بسیاری دارند.

وی با گرامی‌داشت ۱۳ آبان روز دانش‌آموز و مبارزه با استکبار جهانی، خاطرنشان کرد: این روز یادآور تصویب قانون ننگین کاپیتولاسیون و یورش وحشیانه مأموران رژیم پهلوی به دانش‌آموزان و دانشجویان در سال ۱۳۵۸ در دانشگاه تهران است که نباید فراموش شود.

امام جمعه فریدونکنار همچنین با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط نیروهای خط امام در این روز و تعبیر امام راحل به انقلاب دوم در این ماجرا، تصریح کرد: متاسفانه جریان تحریف به‌دنبال فراموشی این اتفاقات است.

جلالی با اشاره به گرانی‌های اخیر و مشکلات شدید معیشتی مردم، یادآورشد: برخی مدیران ما یا متوجه نیستند و یا اینکه  نفوذی‌ها و دلالان قدرت بیشتری برای تصمیم‌گیری دارند که با صادرات نابجا و احتکار این نگرانی‌ها و گرانی‌ها به‌وجود می‌آید.

وی ادامه داد: دولت باید دقت کند و بداند که این راه و رسم و وضع مملکت‌داری و کشورداری نیست و باید با برنامه‌ریزی صحیح جلوی احتکار را گرفت و دلالان را از دور خارج کرد.

امام جمعه فریدونکنار افزود: از تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) در برقراری امنیت و مبارزه جدی با محتکران و دلالان قدردانی می‌کنم و نباید اجازه داد مردم احساس دلسردی کنند.

جلالی همچنین با محکوم کردن عمل قبیحانه رئیس جمهور فرانسه در تایید هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر(ص) گفت: آن‌ها این اقدام نشریه معلوم الحال را آزادی بیان می دانند اما در واقعیت به دنبال اسلام هراسی هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا