لزوم تقویت گفتمان استکبارستیزی و ولایت‌پذیری در دانش‌آموزان/کمک ۲۰ میلیون تومانی به دانش‌آموزان نیازمند فریدونکناری

به گزارش بصیرنیوز، سیده معصومه حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با گرامی‌داشت ۱۳ آبان روز دانش‌آموز و استکبارستیزی اظهارکرد: ۱۳ آبان حماسه‌ای کم‌نظیر بوده که برگرفته از انقلاب اسلامی و در مسیر استکبارستیزی است.

وی با اشاره به اینکه ولایت‌پذیری از مهمترین ویژگی‌های دانش‌آموزان در سال ۵۷ بوده است، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان انقلابی در ۱۳ آبان سال ۵۷ همزمان با سالروز تبعید امام خمینی(ره) اقدام به تجمع کردند که با حمله خونین رژیم پهلوی مواجه شده و جمعی از دانش‌آموزان به شهادت رسیدند.

فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی فریدونکنار بر لزوم تقویت روحیه استکبارستیزی و ولایت‌پذیری در بین دانش‌آموزان امروز و نسل جدید تاکید کرد و گفت: دانش‌آموزان امروز باید در مسیر شهدای دانش‌آموز دیروز که همان تبعیت از ولایت، مقاومت و مقابله با استکبار بوده گام بردارند.

حسینی با اشاره به برنامه‌های اجرا شده هفته بسیج دانش‌آموزی در فریدونکنار تصریح کرد: باتوجه به شیوع بیماری کرونا و برای جلوگیری از انتشار این بیماری تمرکز برنامه‌های این هفته در بستر فضای مجازی صورت گرفته است.

وی افزود: برگزاری مسابقه نقاشی و روزنامه‌نگاری برای مقطع ابتدایی با عنوان “من محمد(ص) را دوست دارم”، چالش تبری و تولی برای مقطع متوسطه اول و برگزاری یادواره‌های مجازی با عنوان “سربازان مکتب محمد(ص)”، فضاسازی مجازی توسط دانش‌آموزان با پروفایل‌هایی به مناسبت روز دانش‌آموز و تهیه و انتشار پوستر از جمله برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی فریدونکنار در بستر فضای مجازی بوده است.

فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی فریدونکنار ادامه داد: امضای طومار مجازی مرگ بر آمریکا و استکبارستیزی، معارفه فرمانده‌هان واحد و برگزاری نخستین جلسه شورای علوی و فاطمی برای مطالبه مشکلات دانش‌آموزان از برنامه‌های دیگر هفته بسیج دانش‌آموزی در فریدونکنار بوده است.

حسینی با بیان اینکه از دانش‌آموزان برتر علمی قبول شده در کنکور تجلیل به‌عمل آمده است، گفت: تعداد ۵۰ کیف و بسته‌های لوازم التحریر منقش به تصویر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به ارزش ۱۵ میلیون تومان و خرید تبلت به ارزش حدود ۶ میلیون تومان با همکاری مجمع خیرین محرومیت‌زدایی بسیج، مساجد و ستاد فرمان امام تهیه و تحویل دانش‌آموزان نیازمند شده است.

وی اظهارکرد: به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی تعداد ۱۵ نفر از دانش‌آموزان به‌عنوان خادم افتخاری در مصلی نماز جمعه حضور پیدا کرده و ضمن قرائت بیانیه با ستاد نمازجمعه همکاری‌های لازم را برای اجرای مراسم به‌عمل آوردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا