عقب‌ماندگی احداث میدان‌گاهی با تعلل مسئولان بندر در اجرای تعهدات

به گزارش بصیرنیوز، محمدعلی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار ما درخصوص علت عقب‌ماندگی احداث پروژه میدان‌گاهی فریدونکنار، اظهارکرد: باتوجه به اینکه در زمینه آزادسازی زمین‌ها دچار مشکل هستیم هنوز نتوانسته‌ایم این پروژه را آغاز کنیم.

وی خاطرنشان کرد: البته در ابتدا مسئولان بندر باید خیابان ۲۴ متری ضلع شرقی را که حدود ۱۱ هزار متر است را آزادسازی کنند و درحالی که این موضوع از بند اول مصوبات دوران قبل بوده اما هنوز اجرایی نشده است.

شهردار فریدونکنار با اشاره به اینکه این پروژه دارای سه مرحله بوده است، تصریح کرد: آزادسازی خیابان ۲۴ متری توسط بندر، آزادسازی خیابان اصلی برای احداث میدان‌گاهی توسط شهرداری و آزادسازی حساب‌های شرکت راهبران از مصوبات بوده که هنوز هیچکدام از آن‌ها عملی نشده است.

آزادی با بیان اینکه اعتباری از سوی سازمان بنادر برای این پروژه‌ها تخصیص پیدا نکرده است گفت: طی جلسه‌ای که با حضور نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر و جمعی از مسئولان شهرستانی با مدیرعامل سازمان بنادر صورت گرفت قرار شد تا آنها زمینی به مساحت هزار متر را در اختیار شهرداری برای احداث اِلِمان شهری قرار دهند.

وی ادامه داد: بابت بدهی بندر به شهرداری از محل عوارض قرار بود که مسئولان بندر خیابان ۲۴ متری را آزادسازی کرده و همچنین یک میدان‌گاهی را در رو به روی بندر برای شهر احداث کنند که شبیه یک تبدیل تعهد بود اما هنوز هیچ اتفاقی صورت نگرفته است.

به گزارش بصیرنیوز، علی‌اصغر باقرزاده نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس، خرداد ماه سال جاری طی گفت‌وگویی از عملیاتی شدن پروژه میدان‌گاهی بندر فریدونکنار تا یک ماه آینده خبر داده بود اما همچنان پس از گذشت حدود ۶ ماه هنوز این وعده عملی نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا