اجرای ۳۲ پروژه طرح هادی با اعتبار بیش از ۹۱ میلیارد ریال در فریدونکنار و بابلسر

به گزارش بصیرنیوز، علی اصغر محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: در سال جاری ۳۲ پروژه طرح هادی در روستاهای بابلسر و فریدونکنار عملیاتی شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای این پروژه‌ها مبلغ ۹۱ میلیارد و ۸۱۲ میلیون ریال اعتبار مصوب در نظر گرفته شده که ۲۱ روستای بابلسر و ۱۱ روستای فریدونکنار را شامل می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بابلسر و فریدونکنار تصریح کرد: روستاهای علی‌آباد، عرب‌خیل، کاله، درزی‌نقیب، پایین‌نقیب، عزیزک، پایین احمدکلا و اوجاکسر ازجمله روستاهای بابلسر و روستاهای شیرمحله، فرم، حیدرکلا، سوته، بزرگ‌بیشه‌محله، بی‌نمد، اسبوکلا و نوایی‌محله ازجمله روستاهای فریدونکنار هستند که پروژه طرح هادی در این روستاها درحال انجام بوده و البته برخی از آن‌ها به‌زودی به پایان می‌رسد.

به گزارش بصیرنیوز، طرح­‌های هادی روستایی جزو پروژه‌هایی محسوب می‌شوند که با هدف ایجاد زمینه توسعه و عمران نقاط روستایی تهیه و اجرا می‌شوند و آبادانی روستاها و کمک به ترویج پروژه‌‌های عمرانی در آن‌ها رسالت اصلی طرح هادی روستایی است.

از سال ۱۳۶۲ در کشور ما این­چنین طرح‌­ها با عنوان روان‌بخشی روستاها در یکی از نقاط روستایی شهرستان شهرکرد و توسط وزیر مسکن و شهرسازی وقت اجرا شد و طی سال­‌های بعد به‌خصوص از سال ۱۳۶۶ توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با جدیت تمام پیگیری می­‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا