اعطای ۹۵۹ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه در صندوق‌های محلی/۲۰ منزل مددجویی احداث یا مرمت شد

به گزارش بصیرنیوز، محمد برمر در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: سپاه ناحیه فریدونکنار از ابتدای سال تاکنون در بخش‌های مختلفی مانند مقاومت مردمی، خدمات اجتماعی و مردمیاری، معرفتی و بصیرتی و فرهنگی تبلیغی اقدامات گسترده‌ای انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: در بخش کمیته مقاومت مردمی تعداد هزار و ۵۰۰ نفر بسیجی در عرصه امنیت گشت‌های شبانه و ایست و بازرسی برای افزایش ضریب امنیت مردم به‌کارگیری شدند.

فرمانده سپاه فریدونکنار با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش کمیته خدمات اجتماعی و مردمیاری، تصریح کرد: تهیه و توزیع ۱۴ هزار و ۶۵۰ بسته معیشتی، حمایت از ۵۵ صندوق قرض‌الحسنه محلی و اعطای وام قرض‌الحسنه به مبلغ ۹۵۹ میلیون تومان و جمع آوری بیش از ۱۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی بخشی از اقدامات این کمیته بوده است.

برمر افزود: ۱۰ واحد منزل مددجویی احداث و بهره‌برداری و ۱۰ واحد مرمت شده‌اند که برای این واحدها اعتباری بالغ بر ۹۳۰ میلیون تومان هزینه شده که البته مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان آن توسط خیران نیکوکار کمک صورت گرفته است.

وی ادامه داد: مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات از سوی بانک‌ها و موسسات مالی برای اشتغالزایی و بهبود فضای کسب و کار اختصاص پیدا کرده و کارسازی شده است.

فرمانده سپاه فریدونکنار تاکید کرد: تهیه ۵۳ دستگاه گوشی و تبلت برای دانش‌آموزان، تامین ۴۵ مورد جهیزیه، اهدای ۳۰ هزار سی سی خون، آزادی دو زندانی جرایم غیرعمد، اعزام ۱۵ کارشناس بسیجی طرح همگام با کشاورز به مزارع کشاورزی برای افزایش بهره‌وری تولید در واحد سطح، آموزش مهارت‌های شغلی و توانمندسازی ۳۰ کارجو، ۴۴۰ ساعت شیفت ایثار توسط کارمندان و کارگران و اجرای هشت مرحله میزخدمت سیار در محلات از دیگر اقدامات صورت گرفته در کمیته خدمات اجتماعی و مردمیاری سپاه این شهرستان بوده است.

برمر از دیدار با ۷۰ خانواده شهید شهرستان توسط حلقه‌های صالحین مساجد محلات در کمیته معرفتی و بصیرتی خبر داد و گفت: تولیدات محتوایی اعم از دل‌نوشته، سرود، موشن‌گرافی، استوری موشن، خطاطی، نقاشی به‌ویژه توسط دانش‌آموزان با استفاده از ظرفیت شبکه آموزشی شاد مدارس و برگزاری جشن‌های ملی مانند دهه فجر از جمله برنامه‌های کمیته فرهنگی تبلیغی بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا