فاصله گرفتن قایقرانان فریدونکناری از قهرمانی با بی‌مهری مسئولان

به گزارش بصیرنیوز، محمدصادق اختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: حدود یک سالی می‌شود که مسئولیت هیات قایقرانی فریدونکنار را بر عهده گرفته‌ام.

وی با اشاره به اینکه تاکنون مبلغ ۴۰ میلیون تومان از سوی خانواده شهید اختیاری برای کمک به هیات قایقرانی اهدا شده است خاطرنشان کرد: ۱۰ عدد قایق، ۱۰ عدد پارو و موارد دیگر ازجمله کمک‌هایی بوده که از سوی این خانواده صورت گرفته است.

رئیس هیات قایقرانی فریدونکنار تصریح کرد: متاسفانه برخی از مسئولان فریدونکنار نسبت به ورزش شهرستان و قایقرانی بی‌مهری می‌کنند که این امر موجب شده ورزشکاران این رشته با مشکلات زیادی رو به رو باشند.

اختیاری افزود: به زودی باشگاه قایقرانی شهید اختیاری در فریدونکنار راه‌اندازی و افتتاح می‌شود تا علاقه‌مندان و قهرمانان این رشته دغدغه مکان تمرین و آماده‌سازی نداشته باشند.

وی تاکید کرد: درحالی که طی چند سال گذشته ورزشکاران قایقرانی فریدونکنار در اوج قهرمانی بودند اما با جمع‌آوری تجهیزات و کانکس محل تمرین ورزشکاران که در رودخانه و پل مرکزی شهر قرار داشت ضربه سنگینی به هیات قایقرانی وارد شد.

رئیس هیات قایقرانی فریدونکنار یادآورشد: قهرمانی و نائب قهرمانی چندین‌باره قایقرانان فریدونکناری در مسابقات آسیایی و کشوری ازجمله افتخارات این ورزشکاران است که به دلیل عدم وجود مکان مناسب برای تمرین دیگر شاهد این قهرمانی‌ها نیستیم.

اختیاری ادامه داد: درحال حاضر مسعود جانی‌نسب مربی تیم ملی قایقرانی بادبانی جمهوری اسلامی ایران و همچنین در بخش بانوان خانم طهماسبی، اله‌قلی و اسماعیل‌پور از جمله قهرمانان فریدونکناری این رشته ورزشی هستند.

وی بر لزوم حمایت سرمایه‌گذاران برای تقویت ورزشکاران فریدونکناری تاکید کرد و گفت: امیدواریم مسئولان مربوطه هم همکاری لازم را برای پیشرفت رشته قایقرانی که دارای ظرفیت بالایی در فریدونکنار است باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا