مساعد بودن حال ۱۵ نفر از دریافت کنندگان واکسن کرونا در فریدونکنار/بیش از هزار تست کرونا در بهمن ماه انجام شد

به گزارش بصیرنیوز، ناصر بزرگیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: با ورود نخستین محموله واکسن کرونا به بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار، برای ۱۵ نفر از کادر درمانی این بیمارستان تزریق واکسن انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: رئیس بیمارستان و ۱۴ نفر از کادر درمانی بخش icu به عنوان اولین گروه دریافت کننده این واکسن بوده اند که خوشبختانه حال تمامی این افراد از زمان تزریق واکسن تاکنون مساعد بوده و هیچ مشکلی ندارند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان فریدونکنار با اشاره به اینکه واکسن کرونا طی دو مرحله برای هر فرد تزریق می‌شود، تصریح کرد: مرحله دوم واکسن پس از ۲۱ روز از مرحله نخست به ۱۵ نفر کادر درمانی بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار تزریق می‌شود.

بزرگیان یادآورشد: از ابتدای بهمن ماه تاکنون تعداد هزار و ۳۲۲ مورد تست کرونا از منازل افراد مشکوک، بازار روز، بازار ماهی، گروه‌های جهادی، فرمانداری، شهرداری، اداره برق، مرزبانی، ورزشکاران و دستگاه‌هایی که اعلام نیاز کردند انجام شده که از این میزان ۲۰۵ مورد مثبت شده است.

وی با بیان آخرین وضعیت بیماری کرونا در فریدونکنار، افزود: درحال حاضر ۱۴ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان بستری هستند که ۱۲ نفر از این بیماران در بخش داخلی و دو نفر در بخش icu بستری هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان فریدونکنار ادامه داد: هم‌اکنون تعداد ۱۲۶ نفر از بیماران کرونایی سطح شهرستان در منازل قرنطینه بوده که از این میزان ۹۱ نفر متعلق به شهر و ۳۵ نفر متعلق به روستاها هستند.

بزرگیان تاکید کرد: متاسفانه دو روستای شیرمحله از بخش دهفری و روستای سوته از بخش مرکزی دارای تعداد بالای بیماران کرونایی هستند که دورهمی خانوادگی علت اصلی افزایش بیماری در این دو روستا است.

وی با اشاره به شیوع ویروس انگلیسی کرونا در کشور و هشدارهای وزارت بهداشت، یادآورشد: باتوجه به اینکه ویروس جهش یافته انگلیسی درحال افزایش شیوع در کشور بوده که خطر آن به مراتب بالاتر از ویروس کرونا معمولی است، شهروندان باید مسائل بهداشتی را با جدیت بیشتری رعایت کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان فریدونکنار با بیان اینکه رعایت نکردن مسائل بهداشتی موج چهارم بیماری را در پی خواهد داشت گفت: اگر وارد موج چهارم کرونا شویم احتمال افزایش تلفات بالا وجود دارد که لازم است از مسافرت، دورهمی، و مهمانی‌های خانوادگی پرهیز شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا