اعضای هیات اجرایی ستاد انتخابات فریدونکنار مشخص شدند/تاکید بر برگزاری سالم و رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات

به گزارش بصیرنیوز، جلسه انتخابات برای مشخص شدن اعضای هیات اجرایی فرمانداری فریدونکنار برای انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس خبرگان و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر فریدونکنار برگزار شد.

مسئولان امانت‌دار مردم در انتخابات هستند

محمدمهدی نصیری فرماندار فریدونکنار در ابتدای این جلسه اظهارکرد: استان مازندران از جمله استان‌هایی است که خرداد ۱۴۰۰ سه انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس خبرگان و شوراهای شهر و روستا در آن برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همزمانی این انتخابات و بیماری کرونا ملاحظاتی را به‌دنبال خواهد داشت خاطرنشان کرد: داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا تلاش کنند تا به‌صورت اینترنتی یا از نرم‌افزارهایی که معرفی شده برای ثبت‌نام استفاده کرده تا از حضور با جمعیت زیاد برای ثبت‌نام جلوگیری شود.

فرماندار فریدونکنار با بیان اینکه هر کدام از انتخابات هیات اجرایی و نظارت خود را دارد تصریح کرد: بر اساس توافق صورت گرفته معتمدین در یک جلسه هیات اجرایی را انتخاب می‌کنند و به تناسب آن چیزی که قانون معین کرده تعداد اعضای اصلی و علی‌البدل معین شوند.

نصیری با تاکید بر اینکه ما امانت‌دار مردم هستیم افزود: انتخابات ناموس نظام است که تمامی دست‌اندرکاران باید در حفظ و صیانت رای مردم و برگزاری هرچه بهتر تلاش کنند.

به‌دنبال تشکیل پرونده‌های قطور در انتخابات نیستیم

علیرضا برخور دادستان فریدونکنار در این جلسه اظهارکرد: افرادی که امروز هیات اجرایی می‌شوند مصداق نادیده گرفتن شایستگی بقیه دوستان نیست.

وی با اشاره به اینکه انتظار ما اجرای قوانین است خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان در انتخابات به‌دنبال تشکیل پرونده‌های قطور نیستیم.

دادستان فریدونکنار تصریح کرد: انتخابات سالم و حضور پرشور مردم را در این امر مهم آرزو می‌کنم چراکه مقام معظم رهبری تاکیدات زیادی نسبت به آن دارند.

لزوم رعایت اصل بی‌طرفی توسط مجریان انتخابات

سیدعلی محمدی مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات فریدونکنار در این جلسه اظهارکرد: انتظار می‌رود معتمدین و اعضای هیات اجرایی تعامل را تا پایان انتخابات حفظ کنند تا انتخابات در تراز جمهری اسلامی برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه انتخابات متعلق به نظام است نه دولت‌ها خاطرنشان کرد: همه ما باید به‌عنوان مجری یا ناظر ماموریت خود را به بهترین شکل اجرا کنیم.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات فریدونکنار بر لزوم رعایت اصل بی‌طرفی تاکید کرد و گفت:  در انتخابات مهمترین موضوع همکاری با مدیریت است.

با جان و دل نظارت انتخابات شوراها را انجام می‌دهیم

حجت‌الاسلام غلامرضا آقاجانی رئیس هیات نظارت بر انتخابات شورای شهرستان اظهارکرد: انتخابات امر لازم دموکراسی است و انقلاب اسلامی در این ٤٢ سال به لطف الهی انتخابات‌های موفق برگزار کرده است.

وی خاطرنشان کرد: برای نظارت انتخابات شوراها با دل و جان در خدمت خواهیم بود و نهایت تعامل و همکاری را با مسئولان مرتبط خواهیم داشت.

در پایان این جلسه بین افراد معرفی شده از سوی فرمانداری، ۱۵ نفر کاندیدای هیات اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس خبرگان و شورای شهر فریدونکنار شده که پس از رای‌گیری آقایان ابوالقاسم فرجی و سیدهادی میرانی کناری با ٢١ رای، علی محبوبی‌راد، برزو نعمت‌زاده و غلامحسین مالایی با ١٧ رای، نورعلی جعفری، سیداحمد حسینی و رجب جمالی با ١٥ رای و حمید ناظری با ١٤ رای به‌عنوان اعضای اصلی معرفی شدند.

همچنین آقایان علی حسین‌پور با ١٤ رای، سید بشیر جعفری با ١١ رای، جعفر احسانی ١١ رای، علی‌اصغر جعفر‌قلی‌زاده با ٥ رای، حمزه رمضان‌نژاد با ٤ رای به‌عنوان اعضای علی‌البدل شدند.

گفتنی است حمید ناظری با ١٤ رای به‌عنوان عضو اصلی انتخابات ریاست جمهوری و عضو علی‌البدل انتخابات شورای شهر  انتخاب شد.

به گزارش بصیرنیوز، انتخابات ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، میان دوره ای خبرگان رهبری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا