دشمن درحال ترویج فساد برای منحرف کردن خانواده‌ها است/هوشیاری کامل در انتخابات، راه سعادت ملت ایران

به گزارش بصیرنیوز، عقیله ملازاده مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر در مراسمی به مناسبت هفته مهدویت که در فریدونکنار برگزار شد اظهارکرد: خداوند درباره عظمت جایگاه شهدا می‌فرمایند اگر تمام مخلوقات، عالم را تبدیل به قلم کنند و اگر تمام آب‌های دنیا تبدیل به جوهر شود و اگر همه اندیشمندان و دانش‌آموزان عالم جمع شوند تا بتوانند درباره شهید به حقیقت کلامی بر روی کاغذ بنویسند، قلم از نوشتن عاجز و زبان از بیان کردن آن باز می‌ماند.

وی با اشاره به اینکه فقط خداست که می‌تواند مقام عزت و جلال و بزرگی شهید را بیان کند خاطرنشان کرد: جایگاه شهید را جز خداوند تبارک و تعالی کسی نتوانست معنی کند چراکه شهید از تمام راه‌های سخت و صعب‌العبور خودش را به انتهای معبر کشاند، معبری که در بسیاری از جاها تنگ و تاریک بود و در انتهای معبر با چشمه گوارای شهادت مواجه شد و توانست طعم گوارای آن را بچشد.

مادر شهید رادمهر با بیان اینکه آنچه شهید را به درجات بالا می‌رساند ایمان به خدا است تصریح کرد: ما هم باید به این درجات برسیم.

ملازاده با تاکید بر اینکه امروز وظیفه ما آماده کردن زمینه ظهور امام زمان(عج) است یادآورشد: متاسفانه در جامعه اسلامی مشاهده می‌شود که بسیاری از افراد داخلی دست به دست هم داده‌اند تا با کمک اجانب این نظام را از بین ببرند.

وی گفت: دشمن از ما خاک نمی‌خواهد دشمن از ما زمین نمی‌خواهد بلکه دشمن به‌دنبال نابودی نظام ما است و تلاش می‌کند تا با ترویج فساد در بین خانواده‌ها جامعه را به انحراف بکشاند.

مادر شهید رادمهر تاکید کرد: چراغ‌های ناهنجاری توسط دشمن در فضای مجازی سوسو می‌کند و تلاش می‌کنند تا ما را به سمت خود بکشاند و فکر می‌کنند که با این ترفندها ملت ما را می‌توانند ضعیف کند اما درحال اشتباه هستند چراکه ما ملتی نیستیم که ضعیف باشیم بلکه با قدرت انقلاب خود را به پیش میبریم.

ملازاده با اشاره به نزدیک شدن انتخابات یادآورشد: بسیاری از افراد برای گرفتن پست و مقام چنگ و دندان تیز کرده‌اند بنابراین لازم است همه ما با هوشیاری عمل کرده و انتخابی درست داشته باشیم چراکه درست عمل کردن، خوب دیدن و آنچه در درستی قرار دارد می‌تواند راه سعادت ملت باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا