ورود مسافران، عامل اصلی افزایش بیماری کرونا/فریدونکنار وارد پیک چهارم کرونا شد

به گزارش بصیرنیوز، ناصر بزرگیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: باتوجه به اینکه فریدونکنار در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفت و این شهرستان وارد پیک چهارم کرونا شده، روزانه تعداد قابل توجهی از همشهریان ما متاسفانه به بیماری کرونا مبتلا می‌شوند.

وی با توصیه به شهروندان برای پرهیز از حضور در تجمعات خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا می‌کنیم تا بدون ماسک از منزل خارج نشوند و توجه داشته باشند در حال حاضر دورهمی خانوادگی موجب افزایش بیماری کرونا می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان فریدونکنار تصریح کرد: هرچند مسافران که از نقاط مختلف کشور به شهر ما آمدند موجب افزایش بیماری شده اما در حال حاضر برگزاری دورهمی‌ها که از سال جدید شروع شده بیماری کرونا را گسترش داده است.

بزرگیان با بیان اینکه وضعیت بیماری کرونا هر روز در حال افزایش است گفت: اگر مسائل بهداشتی ازجمله فاصله اجتماعی، شستن دست‌ها و ماسک زدن رعایت شود می‌توانیم تا سه هفته آینده شاهد بهتر شدن وضعیت بیماری کرونا باشیم.

وی یادآورشد: بنابر تصمیم ستاد کرونا در وضعیت قرمز کرونایی فقط گروه‌های شغلی ردیف اول مجاز به فعالیت هستند و گروه‌های شغلی ردیف دو، سه و چهار باید تعطیل باشند.

به گزارش بصیرنیوز، درحال حاضر ۲۰ بیمار کرونایی در بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار بستری و همچنین ۱۵۰ نفر از بیماران این شهرستان در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا