تصمیمات ستاد کرونا تامل برانگیز است/شیوع موج چهارم کرونا ارمغان سفرهای نوروزی

دادستان فریدونکنار اظهارکرد: شیوع موج چهارم بیماری کرونا در واقع محصول و تحفه سیر و سیاحت و گردشگری افسارگسیخته نوروزی است.

به گزارش بصیرنیوز، علیرضا برخور در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: شیوع موج چهارم بیماری کرونا در واقع محصول و تحفه سیر و سیاحت و گردشگری افسارگسیخته نوروزی است.

وی خاطرنشان کرد: این بی‌مسئولیتی برخی مسئولان و بی‌توجهی برخی افراد از سویی موجب خستگی مفرط کادر درمانی و پرستاران مراکز درمانی و از سوی دیگر موجب تعطیلی کسب و کار مشاغل گروه دو، سه و چهار و تعطیلی بازار هفتگی و بیکاری دست‌فروشان شده است.

دادستان فریدونکنار تصریح کرد: تعطیلی مشاغل علاوه بر تبعات اقتصادی و اجتماعی، از نظر حقوقی نیز سبب افزایش ناهنجاری ناشی از بیکاری کسبه و دست‌فروشان شده که در نهایت افزایش پرونده‌های قضایی را به‌دنبال خواهد داشت.

برخور با اشاره به اینکه تصمیمات ستاد کرونا تامل برانگیز است گفت: البته همگان ملزم به رعایت پروتکل‌های اجتماعی هستند اما مطلوب آن بوده که با همکاری و مساعدت دستگاه‌های اجرایی مانند شهرداری، صمت، اصناف، شبکه بهداشت و غیره تدارک ماسک و مواد ضدعفونی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی درنظر گرفته می‌شد تا هم سلامت کسبه و شهروندان حفظ و هم اینکه زمینه اشتغال و کسب‌ و کار کسبه و به‌ویژه دست‌فروشان فراهم می‌گردید.

وی تاکید کرد: امیدواریم مسئولان با درنظر گرفتن تمامی موارد و حفظ سلامت شهروندان از بیکار شدن کسبه و دست‌فروشان بازار هفتگی جلوگیری به‌عمل آورده و همچنین ترتیبی صورت دهند تا شاهد تولید، پیدایش و افزایش پرونده‌های قضایی ناشی از بیکاری و بستن کسب و کار و تعطیلی بازار هفتگی نباشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا