رئیس اداره صنعت فریدونکنار اعلام کرد

بازدید ۲۵۰ واحد صنفی در روزهای ابتدایی ماه رمضان/۱۹ تن شکر و گوشت به فریدونکنار تخصیص داده شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار با اشاره به اینکه در روزهای ابتدایی ماه مبارک رمضان 250 مورد بازدید از واحد صنفی انجام شد گفت: 19 تن شکر و گوشت به این شهرستان تخصیص داده شد.

به گزارش بصیرنیوز، اسماعیل اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: در طرح نظارت بر بازار ویژه ماه مبارک رمضان تاکنون تعداد ۱۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: در این بازرسی‌ها برای دو واحد صنفی متخلف پرونده تشکیل شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار تصریح کرد: همچنین درخصوص رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و تعطیلی واحدهای صنفی تعداد ۷۴ مورد بازرسی انجام شده است.

اسماعیلی با بیان اینکه تاکنون از ۷۶ واحد خبازی بازدید به‌عمل آمده است گفت: یک واحد صنفی خبازی به‌علت عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی و عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی پلمپ شد.

وی تاکید کرد: باتوجه به اینکه در ماه مبارک رمضان حضور شهروندان در نانوایی‌ها با ازدیاد همراه است، خبازان زحمت‌کش باید نسبت به رعایت فاصله اجتماعی و ایجاد فاصله‌گذاری و خط‌کشی، استفاده از ماسک توسط کارکنان شاغل در خبازی و استفاده از دستگاه کارت‌خوان برای خرید و فروش نان اقدام کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار یادآورشد: مقدار ۱۸ تن شکر سهمیه و یک تن گوشت منجمد وارداتی برای شهرستان تخصیص داده شده که درحال جذب و توزیع آن هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا