امام جمعه فریدونکنار:

سیلی‌های محکم جبهه مقاومت به رژیم صهیونیستی ادامه دارد/قدرت سردار سلیمانی کشورهای غربی و عربی را عاجز کرد

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی سیلی‌های محکمی از جبهه مقاومت دریافت کرده و اگر غلطی از آن‌ها سر بزند باید منتظر سیلی‌های دیگر باشند گفت: قدرت و تفکر سردار سلیمانی بود که کشورهایی همسایه مانند عربستان و همچنین کشورهای غربی را مجاب کرد که دست به دامن ایران شوند.

به گزارش بصیرنیوز، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی در خطبه‌های نماز جمعه فریدونکنار اظهارکرد: ماه رمضان فرصتی برای توشه‌گیری در روز معاد است که نباید از آن غفلت ورزید.

وی سخنان اخیر مقام معظم رهبری را بسته جامعی برای ملت شریف ایران و قاطبه مسلمانان جهان برشمرد و خاطرنشان کرد: سخنرانی ایشان در پنج محور معرفتی امامت و شهادت امیرالمومنین(ع)، بحث فرهنگی ویژه معلمان، بحث اقتصادی کارگران، سیاست داخلی انتخابات و سیاست خارجی فایل صوتی وزیر امور خارجه بوده است.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه معلمان نقش بسیار ویژه‌ای در تعلیم و تربیت فرزندان دارند، تاکید کرد: سرنوشت دانش‌آموزان دست معلمان بوده که باید برای این امر مهم دغدغه آن‌ها بیشتر باشد و همچنین مسئولان ارشد کشور باید درخصوص حقوق و مزایا معلمان گام‌های موثری بردارند.

جلالی تصریح کرد: مسئولان امر باید در امور کارگران که چرخ اقتصاد کشور با دست و پنجه آن‌ها به چرخش در میآید توجه جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه برخی از ضد انقلاب‌ها درحال فضاسازی مسموم برای انتخابات هستند یادآور شد: انتخابات امری شرعی بوده که حضور در آن بر همه واجب است و پرشور شدن انتخابات می‌تواند به پیشرفت و اقتدار کشور کمک کند.

امام جمعه فریدونکنار ادامه داد: کسانی که درحال پمپاژ رسانه‌ای برای عدم حضور مردم در انتخابات هستند دشمن ملت ایران بوده تا با این کار به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

جلالی با انتقاد از افرادی که در مواقع ضعف و مشکل از مسئولیت شانه خالی می‌کنند افزود: متاسفانه مشاهده می‌شود که برخی از داوطلبان ریاست جمهوری از هم‌اکنون همین حرف‌ها را تکرار کرده و مسائلی مانند کم بودن اختیارات دولت و رئیس جمهور را مطرح می‌کنند که باید از آن‌ها سوال کرد با این وضعیت چگونه مشتاق هستند که این مسئولیت را قبول کنند؟

وی با اشاره به اینکه مسئولان نظارتی باید با دقت نظر بیشتری از حضور افرادی که به دنبال هزینه برای نظام هستند جلوگیری کنند اظهارکرد: افرادی که می‌خواهند داوطلب ریاست جمهوری شوند باید دارای سابقه خوب مسئولیتی باشند و این مسئولیت جای افرادی که از محکومان امنیتی یا اینکه قانون اساسی را قبول ندارند نیست.

امام جمعه فریدونکنار خاطرنشان کرد: در شوراهای شهر و روستاها هم باید کسانی بیایند که امر ولایت فقیه را واجب‌الاطاعه بدانند و تخصص اداره شهر و تعهد دینی نسبت به سرمایه‌های شهر داشته باشند و باید بدانند که اگر یک ریال از سرمایه‌های شهر جا به جا شود مسئولیت دارد.

جلالی تصریح کرد: اینکه از قول من مطرح می‌شود افرادی به نمایندگی از من کاندیدای شورا شدند به هیچ عنوان صحیح نیست و از همین‌جا به صراحت می‌گویم که به هیچکس سفارش نکرده‌ام که وارد شورا شوند.

وی درخصوص انتشار فایل صوتی وزیر امور خارجه در شبکه‌های معاند انقلاب اسلامی گفت: در این قضیه محتوای فایل صوتی مهمتر از درز پیدا کردن آن است چراکه محتوای آن نشان داد اندیشه آن مسئول به چه صورت است.

امام جمعه فریدونکنار ادامه داد: اینکه دیپلماسی باید راه و رسم میدان نظامی را مشخص کند یک اشتباه استراتژیک است چراکه حتی خداوند در قرآن تاکید می‌کند که وقتی دشمن مجهز می‌شود شما هم باید مجهز شوید.

جلالی با بیان اینکه دشمن زمانی که بداند شما مجهز به قدرت نظامی هستید از مواضع خود کوتاه میاید گفت: قدرت و تفکر سردار سلیمانی بود که کشورهایی همسایه مانند عربستان و همچنین کشورهای غربی را مجاب کرد که دست به دامن ایران شوند.

وی با اشاره به اینکه در کشور ما مانند تمام دنیا وزارت خارجه مجری سیاست‌های کلان است یادآورشد: اما متاسفانه وزارت خارجه ما در بحث اجرا هم ناموفق عمل کرده است.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به فرارسیدن روز قدس خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با آن تدبیری که داشتند آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامیدند که این امر موجب شد تا افکارعمومی در دنیا از اقدامات جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی مطلع شوند و از آن سال به این طرف رژیم صهیونیستی سیلی‌های محکمی از جبهه مقاومت دریافت کرده و اگر غلطی از آن‌ها سر بزند باید منتظر سیلی‌های دیگر باشند.

جلالی با بیان اینکه ما با مردمی که مذهب مسیحی و یهودی دارند کاری نداریم اظهارکرد: پیمان‌شکنی ، شبهه‌افکنی ، تفرقه‌افکنی و برتری‌جویی از ویژگی‌های صهیونیست‌ها است که از زمان پیامبر اسلام تاکنون در ذات آن‌ها وجود دارد و وظیفه ما پیگیری آزادی قدس شریف از چنگال رژیم صهیونیستی است.

وی تصریح کرد: امروز عاشقان مظلومان جهان در نقاط مختلف کشور ازجمله شهرستان فریدونکنار به صورت خودجوش و مردمی اقدام به برپایی راهپیمایی خودرویی روز قدس برای دفاع از مظلومیت مردم فلسطین و انزجار از جنایت های رژیم صهیونیستی کردند که جای قدردانی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا